Cumu si deve esse guardatu l'anellu di a pellet di serratura?

U fustu di l'anellu hè unu di l'accessori impurtanti in l'equipaggiu di macchina di pellet di legnu, chì hè rispunsevule per a furmazione di pellet.Un equipamentu di macchina di pellet di legnu pò esse equipatu di più fustelle d'anelli, allora cumu si deve esse guardatu u die di l'anellu di l'equipaggiu di macchina di pellet di legnu?

1. Dopu chì l'anellu di a pellet di serratura hè guardatu per sei mesi, u filler d'oliu in l'internu deve esse rimpiazzatu cù un novu, perchè u materiale di l'internu diventerà duru dopu esse almacenatu per troppu longu, è a macchina di pellet di serratura ùn pò esse micca. pressatu fora quandu hè usatu di novu., risultatu in un bloccu.
2. U fustu di l'anellu deve esse sempre postu in un locu seccu, pulitu è ​​ventilatu.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, una strata di oliu di oliu pò esse appiicata nantu à a superficia per prevene a corrosione di l'umidità in l'aria.In generale, ci saranu assai materie prime di produzzione in l'attellu di produzzione.Ùn mette micca l'anellu die in questi lochi, perchè u materiale hè particularmente faciule d'assorbà l'umidità è ùn hè micca faciule di disperse.S'ellu hè piazzatu cù a fustella di l'anellu, accelerà a corrosione di u fustu di l'anellu, affettendu cusì a so vita di serviziu.

3. Se u fustu di l'anellu deve esse sguassatu per a copia di salvezza durante u prucessu di produzzione di l'equipaggiu di a macchina di pellet di serratura, a materia prima di pruduzzione deve esse estrusa cù materiali oleosi prima chì a macchina hè chjusa, per assicurà chì i buchi di fustelle ponu esse liberatu a prossima volta.S'ellu ùn hè micca pienu di materiali oleosi, u almacenamentu à longu andà ùn solu pruvucarà a corrosione di l'anellu, perchè a materia prima di pruduzzione cuntene una certa quantità di umidità, chì accelerà a corrosione in a fossa, chì pruvucarà a fossa. esse ruvida è affettanu a scarica.

1 (31)


Tempu di post: Jul-15-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi