Procedure operative per l'usu di a macchina di pellet stover

À chì deve esse attentu prima di accende a macchina di pellet di granu di granu ?A seguita hè una introduzione da u staffu tecnicu di u fabricatore di macchina di pellet di paglia.
1. Leghjite attentamente u cuntenutu di stu manuale prima di l'usu, operate in stretta cunfurmità cù e prucedure è a sequenza di u funziunamentu, è eseguite a stallazione, u funziunamentu è u mantenimentu secondu e so esigenze.

2. U locu di travagliu di l'equipaggiu deve esse spaziosu, ventilatu, è equipatu di equipaggiu ignifuga affidabile.Fumà è fiamme aperte sò strettamente pruibiti in u locu di travagliu.

3. Dopu à ogni startup, idle per trè minuti, aspittà di a machina à curriri nurmalmente, è poi carica u materiale uniformly;Per piacè, assicuratevi di caccià i detriti duri in a materia prima, è impediscenu e petre, metalli, materiali inflammabili è splusivi di entre in a tramoggia, per ùn dannà a macchina.

4. Hè strettamente pruibitu di caccià a tramoggia è avvià a macchina per impedisce chì u materiale vola fora è ferisce a ghjente.

5. Ùn mette a manu in u hopper o aduprate altre arnesi per sguassà u materiale durante l'iniziu normale per evità u periculu.Aghjunghjenu gradualmente un pocu di materiale umitu prima di abbandunà u travagliu è di chjude, perchè u materiale pò esse scaricatu bè dopu avè principiatu u ghjornu dopu.

6. Duranti a rotazione di a machina, sè vo avete intesu un sonu anormale, avete da firmà immediatamente per l'ispezione.

Per fà chì a macchina crei benefici maiò per noi, rispettemu strettamente e regule per l'usu currettu di a macchina di pellet stover.

1 (19)


Tempu di post: Jul-29-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi