Chì ghjè l'effettu di risparmiu energeticu di u granulatore di biomassa?

I pellets d'energia di biomassa prudutte da i pelletizers di biomassa sò attualmente una nova fonte d'energia populari, è seranu una fonte d'energia indispensabile per qualchì tempu in u futuru.Sapete quantu efficace hè paragunatu à e fonti di energia tradiziunali?

Lasciate chì u fabricatore di macchine di pellet d'energia di biomassa presenta l'effettu di risparmiu energeticu di pellet di energia di biomassa per voi in dettaglio.

I pellets di biomassa sò attualmente trasfurmendu stufe di legnu tradiziunali cù una efficienza termale di solu circa 10%, è prumove stufe di risparmiu di legnu cù una efficienza di 20% -30%.Questa hè una misura di risparmiu d'energia cù tecnulugia simplice, prumuzione faciule è benefici evidenti.pruduttu populari.Hè ancu unu di i carburanti indispensabile in u nostru sviluppu ecunomicu.

Sapemu più nantu à l'utilizazione di e particelle di biomassa brusgiate?

U carburante di biomassa pruduciutu da u granulatore hà i vantaghji di pocu carbonu, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente è utilizzazione rinnuvevuli.Diventendu un pruduttu populari in l'industria di e caldaie, u carburante di biomassa cuntribuisce ancu à u sviluppu di una nova sucità di risparmiu d'energia è amichevule per l'ambiente.

1617158289693253

 

U produttu di pellet di biomassa hà un grande valore caloricu, chì pò assicurà una alta purezza di u pruduttu durante l'applicazione, una combustione sufficiente, è ùn pruducerà micca altri detriti durante l'applicazione, è ùn pruvucarà micca a contaminazione di l'aria à l'aria.

Perchè i pellets di combustione di biomassa ùn cuntenenu scala di zolfo, ùn anu micca pruvucatu a corrosione à a caldaia durante l'applicazione, è ponu prutege u muru internu di a caldaia da danni durante l'applicazione, chì ponu allungà a vita di serviziu di a caldaia, chì hè utile per l'impresa. applicazioni.à un bonu risparmiu di costu.

L'effettu di risparmiu energeticu di i fabbricanti di pellet machine nantu à a prutezzione di l'ambiente suciale, i prudutti di pellet di combustione pruduciuti è trasfurmati da i fabbricanti di pellet di biomassa di alta qualità sò più puliti è igienici, è ponu riduce in modu efficace l'intensità di u travagliu è i costi di u travagliu durante l'applicazione.Per a natura, hè un pruduttu d'alta qualità chì pò creà una vita amichevule à l'ambiente è stabilisce una basa per u risparmiu d'energia per a sucità.


Tempu di Postu: Apr-28-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi