Chì sò i normi per a materia prima in a produzzione di macchine di pellet di carburante di biomassa

A macchina di pellet di carburante di biomassa hà esigenze standard per a materia prima in u prucessu di produzzione.A materia prima troppu fine hà da risultatu in un tassu di furmazione di particella di biomassa bassu è più polvere, è materie prime troppu grossu causanu una grande usura di l'arnesi di macinazione, cusì a dimensione di particella di e materie prime serà affettata.A qualità di e particelle formate afecta ancu l'efficienza di a produzzione è u cunsumu di energia.

In generale, e materie prime cù una dimensione di particella chjuca sò faciuli di cumpressione, è i materiali cù una grandezza di particella sò più difficiuli di cumpressione.Inoltre, l'impermeabilità, l'igroscopicità è a densità di moldura di e materie prime sò strettamente ligati à a dimensione di particella.

Quandu u listessu materiale hà diverse dimensioni di particella à bassa pressione, più grande hè a dimensione di particella di u materiale, u più lento u cambiamentu di densità serà, ma cù l'aumentu di pressione, sta differenza diventa menu evidenti quandu a pressione righjunghji un certu valore.

I particeddi cù una piccula dimensione di particella anu una grande superficia specifica, è e particelle di chips di lignu sò prubabilmente assorbe l'umidità è ripiglià l'umidità.À u cuntrariu, cum'è a dimensione di particella diventa più chjuca, i vuoti inter-particulate sò faciuli à riempie, è a compressibilità diventa più grande, chì face i particeddi di biomassa interna residuale.U stress diventa più chjucu, indebolendu cusì l'idrofilia di u bloccu stampatu è migliurà a permeabilità di l'acqua.

1628753137493014

Chì sò i normi di materia prima per a produzzionemacchine a pellet di carburante di biomassa?

Di sicuru, ci deve esse ancu un picculu limitu.Se a dimensione di particella di i chips di legnu hè troppu chjuca, a capacità mutuale di currispondenza d'incrustazioni trà e chips di legnu diminuirà, risultatu in un poveru molding o una diminuzione di a resistenza à u fratellu.Per quessa, hè megliu micca esse più chjucu di 1 mm.

Se a dimensione di a serratura hè più grande di 5 MM, l'attrito trà u rullu di pressa è l'attrezzi abrasivi aumenterà, l'attrito di spremitura di a macchina di pellet di carburante di biomassa aumenterà, è u cunsumu d'energia innecessariu serà persu.

Per quessa, a produzzione di pellets di carburante di biomassa generalmente richiede a dimensione di particella di a materia prima per esse cuntrullata trà 1-5 mm.


Tempu di post: 20-aug-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi