Chì sò l'applicazioni di l'equipaggiu di macchina di pellet di paglia di biomassa

In più di l'utilizazione di materie prime in paglia, industria di carta, industria di a custruzione è l'industria artigianale, chì sò i campi d'applicazione di l'equipaggiu di macchina di pellet di paglia di biomassa!
1. Tecnulugia di l'alimentazione di paglia L'usu di a macchina di pellet di paglia, ancu chì a paglia di colti cuntene pocu nutrienti, altu cuntenutu di fibra cruda (31% -45%), è pocu cuntenutu di prutezione (3% -6%), ma dopu un trattamentu propiu Trattamentu, supplementing a quantità appropritata di roughage è altri nutrienti essenziale pò ancu risponde à i diversi bisogni nutrizionali di l'animali.

2. Tecnulugia di i vermi di a cultura di a paglia Dopu chì a paglia hè sfracicata è apilata, hè usata cum'è esca di lumbricu per crià i vermi.I vermi di terra cuntenenu una varietà di aminoacidi è ricchi di proteina cruda, chì ùn ponu micca solu esse aduprati per cumplementà e carenze di l'alimenti di prutezione di l'allevamentu è l'aviculture, ma ancu esse usatu cum'è medicina.

3. Tecnulugia di rinviu di paglia I tecnichi di colti cuntenenu una grande quantità di materia urganica, nitrogenu, fosforu, potasio, magnesiu, sulfuru è oligoelementi, chì ponu esse rimbursati direttamente à u campu dopu à trattamentu meccanicu o biologicu, chì ponu effittivamenti migliurà a terra, migliurà a terra. fertilità è riduce a produzzione.costu è migliurà u rendiment è a qualità di i prudutti agriculi.Sta tecnulugia include principarmenti a forma di shredder di paglia, chì pò fà a paglia fracassata è tornata à u campu, stubble smashed è tornatu à u campu, tuttu u gambu sarà intarratu è tornatu à u campu, tuttu u gambu sarà appiattitu è ​​tornatu à u campu. u campu, è a stubble serà tornata à u campu.

4. A pruduzzione di fungi comestible cù paglia cum'è u materiale di basa L'usu di paglia di colti cum'è u materiale di basa per cultivà fungi comestible ùn hè micca solu riccu in fonti è prezzu bassu, ma pò ancu allistà u prublema chì altri materiali di basa cum'è u cuttuni. i casci sò sempre più scarsi è altu in u prezzu, chì afecta a produzzione di fungi comestible.Aumenta assai a fonte di materie prime per a produzzione di funghi comestibili!

5. Altre tecnulugia

①Tecnulugia di usu di l'energia di paglia.U carbone in a fibra di paglia di colti cuntene più di 40%, chì hè una bona materia prima per brusgià particelle di materiale energeticu!Queste materie prime facili da ottene ponu esse mischiate cù materie prime inflammabili cum'è carbone pulverizatu è pressate in pellets di paglia attraversu u prucessu di a macchina mobile di pellet di paglia di biomassa.È risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente!Reduzzione di u cunsumu assai verde!

②Tecnulugia d'utilizazione industriale di paglia.Mentre l'offerta di u mercatu di a pellet di paglia hè bona, ci sforzemu di espansione l'applicazione tecnica di a macchina di pellet di paglia di biomassa una volta di più!

1 (28)


Tempu di post: Jul-28-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi