Modi per fà a macchina di pellet di serratura ghjucà un rolu

A manera di fà a macchina di pellet di serratura ghjucà u so valore.A macchina di pellet di serratura hè principalmente adattata per a granulazione di fibre grossolane, cum'è chips di legnu, buccia di risu, steli di cuttuni, pelli di sementi di cuttuni, erbacce è altri steli di colture, basura domestica, rifiuti di plastica è rifiuti di fabbrica, cù bassa aderenza è difficili da forma è esse. granulatu.

Permacchina a pellet di segatura, u sistema di pelletizing hè una sezione impurtante in tuttu u prucessu di trasfurmazioni, è u pelletizer hè l'equipaggiu chjave in u sistema di pelletizing.Sia u so funziunamentu hè normale è s'ellu hè operatu bè affettanu direttamente a qualità di u produttu finali.

Basatu annantu à anni di sperienza di gestione in situ è ​​cunniscenze teoriche, Shandong Kingoro hà riassuntu è discututu cumu uperà currettamente u pelletizer da diversi aspetti per riferimentu da i pari.
1613716202951816

Un granulatore qualificatu deve prima maestru di u funziunamentu di tuttu u sistema di granulazione.Riassuntu cusì:

 

(1) A dimensione di particella di a polvera per esse granulata deve avè un certu rapportu: u materiale generale hè di 4-12 mm di diametru attraversu u sieve.

(2) U scopu di temperà o aghjunghje l'acqua: a.migliurà l'efficienza di a produzzione;b.Allargà a vita di serviziu di i stampi d'anellu;C. Reduce i costi di l'energia;

(3) Dopu à quenching è tempering, u cuntenutu di umidità deve esse cuntrullata in 15% à 18%.

In corta, a qualità di i pellets di u produttu è u livellu di pruduzzioni sò strettamente ligati à e qualità persunale di u persunale di pelleting.

Hanu da pruduce materiali granulari qualificati secondu i cambiamenti in a temperatura di l'ambienti è l'umidità, cambiamenti in u cuntenutu di l'umidità in polvere, a dimensione di particella, l'aghjustamenti di a formulazione, l'usura di l'equipaggiu, è i bisogni speciali di i clienti.

Per pruduce pellets d'alta qualità cù mulini di pellet di legnu, u persunale di pellet deve avè una cunniscenza cumpleta, una sperienza ricca, un forte sensu di rispunsabilità, è superà diverse difficultà per pruduce prudutti d'alta qualità.

 


Tempu di post: 17-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi