Per aumentà i vantaghji di l'innuvazione è creà novi glorie, Kingoro hà tenutu una riunione di riassuntu di u travagliu semestrali

U dopu meziornu di u 23 di lugliu, a riunione riassuntiva di a prima mità di Kingoro 2022 hè stata cun successu.U presidente di u gruppu, u direttore generale di u gruppu, i capi di diversi dipartimenti è a gestione di u gruppu si sò riuniti in a sala di cunferenza per riviseghjà è sintetizà u travagliu in a prima mità di u 2022, è fà implementazione è pianificazione per a strategia strategica. obiettivi per a seconda mità di l'annu.

微信图片_20220727142047
À a riunione, u direttore generale hà fattu un esempiu di analisi di u funziunamentu di a cumpagnia in a prima mità di l'annu, è di e misure pigliate è i prublemi scontri in a produzzione è u funziunamentu, è hà fattu un rapportu nantu à e funzioni chjave è direzzione in a seconda. a mità di l'annu, incuraghjendu tutti à guardà contr'à l'arroganza è l'impazienza, Fate ogni passu fermamente è fermu
Basatu nantu à u travagliu propiu, i capi di ogni dipartimentu elencu dati, mette in risaltu i rializazioni, truvaru difetti, è indicò a direzzione.Anu fattu scambii è discorsi nantu à l'ugettivi di a mità di l'annu è i travaglii di u dipartimentu, a realizazione di varii compiti, è pratiche tipiche, è identificanu prublemi cù mancanza di travagliu., analizà i ragiuni, è prupone l'idee di u travagliu prossimu è e misure specifiche.
Infine, u presidente di u gruppu hà fattu un riassuntu di a riunione da trè aspetti: 1. U cumpletu di u travagliu principale in a prima mità di 2022;2. I principali difficultà è prublemi chì esistenu oghje ;3. U pensamentu è e misure specifiche per u prossimu passu.Hè enfatizatu chì duvemu fucalizza nantu à u rinfurzà a custruzione di a marca, prestu attente à a migliurà di a qualità, innuvà i metudi di cummercializazione, è ancu migliurà a capacità di analizà u mercatu, vince u mercatu è cuntrullà u mercatu.È presenta cinque esigenze secondu u sviluppu di u prossimu passu:
1. Idee innovative per rinfurzà a cumpetitività;
2. Pigliate parechje misure per ottene l'aghjurnamentu di gestione;
3. Consolidate a fundazione per assicurà a situazione di sicurità;
4. Optimize pusizioni di gestione è fà un bonu travagliu in team building;
5. Concentrate à fà un bonu travagliu.

微信图片_20220727142011


Tempu di post: Jul-24-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi