Cunsiglii per migliurà a qualità di a macchina di pellet di biomassa

A qualità di pellet hè un fattore impurtante chì afecta l'efficienza di a produzzione di i mulini di pellet di biomassa.Per migliurà l'efficienza di a produzzione, hè necessariu piglià misure pertinenti per cuntrullà a qualità di pellet di i mulini di pellet.I pruduttori di mulini di pellet Kingoro introducenu i metudi di cuntrollu di a qualità di pellet per voi basatu annantu à u cuncettu di serve i clienti:

1. Pulverizer cuntrollu di grannizza particeddi.

Diverse materie prime sò pulverizzate à una dimensione di particella adatta, in modu chì e particelle ponu ottene benefici ecunomichi maiò.

2. Cuntrolla a precisione di ingredienti.

Aduprendu a tecnulugia di cuntrollu di batching di computer senza errore, a quantità di batching di ogni cumpunente di batching pò esse cuntrullata accuratamente in ogni batching, è i micro-additivi ponu esse pre-mixed and pre-mixed è un sistema di micro batching d'alta precisione pò esse usatu.

3. Control di uniformità mischjà.

Selezziunate u mischju adattatu è u tempu è u metudu di mischju adattatu per assicurà a qualità di mischju.

4. Cuntrolla di a qualità di modulazione.

Cuntrolla a temperatura, u tempu, l'aghjuntu di l'umidità è u gradu di gelatinizazione di l'amido di a modulazione, equipatu di equipaggiu di rimozione di polvera raghjone è sistema di cuntrollu, granulatore di biomassa, cooler, equipaggiu di screening, è aghjustà scientificamente i paràmetri di cuntrollu secondu e diverse esigenze di granuli.

Macchina a pellet di biomassa:

A macchina di pellet di biomassa in generale hà bisognu di alta pressione, alta stabilità, bona dissipazione di u calore, è pò correre per un bellu pezzu.In generale, a macchina di pellet comunmente usata in u mercatu hè una struttura di fustelle verticale.

Perchè i vari indicatori di l'anellu verticale di a pellet machine sò in linea cù a fabricazione di materie prime di biomassa, i dettagli sò i seguenti:

Metudu di alimentazione: U muffa hè piazzatu pianu, a bocca hè in sopra, è entra direttamente in u muffa di pelletizazione da cima à fondu.A gravità specifica di a serratura hè assai ligera, dritta in sopra è in fondu.Dopu chì a serratura entra, hè rotata è ghjittata intornu da a rota di pressa per suppressione uniformemente e particelle.

Metudu di pressa: L'anellu verticale di a pellet hè una rota di pressa rotativa, a fustella ùn si move micca, è i pellets ùn saranu micca fracassati duie volte.

Struttura di a macchina: U granulatore di fustelle verticale hè apertu à l'altu, chì hè faciule di dissiparà u calore, è hà ancu un set di sacchetti di tela raffreddati à l'aria per a rimozione di polvera.

60b090b3d1979


Tempu di post: 27-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi