Caratteristiche strutturali di a macchina di pellet di biomassa

Chì ghjè a struttura principale di a macchina di pellet di biomassa?A macchina principale hè cumposta principalmente di sistemi di alimentazione, agitazione, granulazione, trasmissione è lubrificazione.U prucessu di travagliu hè chì u polu mistu (eccettu i materiali speciali) cun un cuntenutu di umidità di micca più di 15% hè ingressu da a tramoggia in l'auger di alimentazione, è u flussu di materiale adattatu hè ottenutu aghjustendu a vitezza di u mutore di regulazione di a velocità continua. , è dopu entra in l'agitatore è passa per u mixer.U bastone di stirring stirs through the optional suction device di ferru per sguassà l'impurità di ferru mischiate in a polvera, è infine entra in a camera di pressa di u granulatore per a granulazione.
alimentatore
L'alimentatore hè cumpostu da un mutore di regulazione di a velocità, un riduttore, un cilindru di l'auger è un albero di auger.U mutore di regulazione di a velocità hè cumpostu da un mutore AC asincronu trifase, un embrague à corrente Eddy è un tachigeneratore.Hè adupratu in cungiunzione cù u controller JZT, è a so velocità di output pò esse cambiata per mezu di u controller di motore di regulazione elettromagnetica JDIA.
riduttore
U riduttore di alimentazione adotta un riduttore di pinwheel cicloidale cù un rapportu di riduzzione di 1.10, chì hè direttamente cunnessu cù u mutore di regulazione di a velocità per riduce a velocità, in modu chì a velocità effettiva di l'auger d'alimentazione hè cuntrullata trà 12 è 120 rpm.
coclea di alimentazione
A coclea di alimentazione hè custituita da canna di coclea, albero di coclea è cuscinettu cù sede.L'auger ghjoca u rolu di l'alimentazione, è a vitezza hè regulabile, vale à dì, a quantità di alimentazione hè variabile, per ottene u currente nominale è a pruduzzioni.L'arbulu di l'auger pò esse tiratu da l'estremità diritta di u cilindru di l'auger per a pulizia è u mantenimentu.
Sala di stampa di granulatori
I principali parti di travagliu di a camera di pressa di a macchina di pellet di biomassa sò cumposti da una fustella di pressa, un rullu di pressa, un raschiatore di alimentazione, un cutter è una vite per aghjustà a distanza trà a fustella è u rullu.A polvera di legnu hè alimentata in e duie zone di pressa attraversu a tappa di a fustella è u raschiu di alimentazione, è a rota di trasmissione di l'arbre cavu spinge a fustella per rotà.U polveru di legnu hè disegnatu trà u fustu è u rullu, è e duie parti relativamente rotanti. U polveru di legnu hè gradualmente estrusu, spressu in a fossa, furmata in a fossa, è continuamente estrusa à l'estremità esterna di u pirtusu, è tandu i particeddi furmatu sò tagliati in a lunghezza necessaria da u cutter, è infine i particeddi furmati scorri fora di a macchina..U rullu di pressione hè fissatu nantu à l'arburetu di u rullu di pressione attraversu dui cuscinetti, l'estremità interna di l'arburu di u rullu di pressione hè fissata cù l'arburu principale attraversu u bushing, è l'estremità esterna hè fissata cù a piastra di pressione.L'arburettu di u rullu di pressione hè eccentricu, è a gap di u rullu di fustelle pò esse cambiata da a rotazione di l'arburu di u rullu di pressione.L'aghjustamentu di u gap hè realizatu da a rotazione di a rota di l'ajustamentu di u gap.

Caratteristiche di a macchina di pellet di biomassa:

U moldu hè stallatu pianu, a bocca hè sopra, è entra direttamente in u muffa di pelletizing da cima à fondu.A gravità specifica di a serratura hè assai ligera, dritta in sopra è in fondu.Dopu chì a serratura entra, hè rotata è ghjittata intornu da a rota di pressa per suppressione uniformemente e particelle.

1607491586968653

A machina di pellet di serratura d'anellu verticale hè aperta in sopra, chì hè faciule di dissiparà u calore.Inoltre, vene ancu cun un set di sacchetti di tela raffreddati à l'aria per a rimozione di polvera è rifornimentu automaticu.A macchina di pellet hè un fustu grande solidu è un grande sediu di cuscinetti in acciaio fusu.U so grande cuscinettu ùn porta micca pressione, ùn hè micca faciule di rompe, è hà una longa vita.

1. U moldu hè verticale, alimentate verticalmente, senza arcu, è hè furnutu cù un sistema di rinfrescante di l'aire, chì hè faciule per dissiparà u calore.

2. U moldu hè stazionariu, u rollu di pressione gira, u materiale hè centrifugatu, è a periferia hè distribuitu uniformemente.

3. U moldu hà dui strati, chì ponu esse usatu per i dui scopi, altu pruduzzione è risparmiu d'energia.

4. Lubrication indipendente, filtrazione alta pressione, pulita è liscia.

5. Dispositivu di scaricamentu indipendente per assicurà a tarifa di mudificazione di granulazione


Tempu di post: 25-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi