Piccola macchina di pellet di alimentazione

SKJ300SKJ300-1davPoultry Feed Processing Machine hè aduprata apposta per fà pellet di alimentazione per l'animali, u pellet d'alimentu hè più benefiziu per l'aviculture è l'animali, è più faciule d'esse abosorbed da l'animali. Famiglie è splutazioni chjuche di solitu preferanu Small Pellet Machine For Feed per fà pellet per l'allevamentu. animali.

A nostra macchina di pellet d'alimentazione pò esse largamente usata per a fabricazione di pollame, pellet d'alimentazione di bestiame, cumpresu pollo, porcu, pellet d'alimentazione di pesci affundendu da granu, fagioli, crusca, granu, ecc. pellet d'alimentazione.

E caratteristiche di a macchina di trasfurmazioni di l'alimentu di pollame:

1) E materie prime cum'è granu, crusca, fagioli, erba, fienu, granu, ecc. sò aduprate per a fabricazione di pellet d'alimentazione di pollame è pellet d'alimentazione di bestiame.

2) Prestazione stabile, è bassu cunsumu.Facile per u mantenimentu è u funziunamentu.

3) Tuttu u corpu cù una struttura forte, a fustella piatta è i rulli sò resistenti à l'usura, resistenti à u calore, in lega d'acciaio, tutti sò processati da e nostre strutture cumplette di trasfurmazioni, ponu cuntrullà a qualità di ogni parte, a qualità di a pellet hè assicurata.

4) A qualità di pellet hè abbastanza bona.A materia prima cum'è u granu di granu pò esse trasformata immediatamente in pellet per via di un altu ritmu di moldura, alta densità è calore elevatu, cusì pellet pò esse almacenatu per un bellu pezzu per via di u menu cuntenutu di umidità.

5) Hè cunveinient per via di struttura simplice. E pocu investimentu è ritornu veloce.

6) L'aspettu hè bellu. Sembra un cavallu per via di e so quattru roti, cusì hè cunvenutu per spustà.

7) A macchina adopta una matrice piatta, u diametru standard di u foru di fustella hè 4 mm, u rapportu di compressione standard hè 1: 5. Inoltre, u diametru di u foru di fustella pò esse customizatu à 2 mm-6 mm, u rapportu di compressione pò ancu esse customizatu in cunfurmità. cù i bisogni di i clienti.
.


Tempu di posta: 22-lugliu-2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi