Pellet - Eccellente energia di calore puramente da a natura

Carburante d'alta qualità facilmente è à pocu costu

I pellets sò bioenergia domestica, rinnuvevule in una forma compacta è efficiente.Hè seccu, senza polveri, senza odore, di qualità uniforme è carburante maneggevole.U valore di riscaldamentu hè eccellente.

À u so megliu, u riscaldamentu di pellet hè cusì faciule cum'è u riscaldamentu d'oliu di a scola antica.U prezzu di u riscaldamentu di pellet hè circa a mità di u prezzu di u riscaldamentu di l'oliu.Leghjite più nantu à u cuntenutu energeticu di pellet quì.

I pellets di legnu sò principarmenti preparati da derivati ​​industriali cum'è trucioli di legnu, polvera di macinazione o sega.A materia prima hè cumpressa idraulicamente in un granu, è u ligame naturali di legnu, lignu, mantene a pellet inseme.Pellet hè di legnu seccu, cù u cuntenutu di umidità di 10% max.Questu significa chì ùn si congela o si muffa.

Pellet di legnu in una cunchiglia

cuntenutu energeticu 4,75 kWh/kg

· diamitru 6-12 mm

lunghezza 10-30 mm

· cuntenutu di umidità max.10 %

· altu valuru calori

· di qualità uniforme

Utilizazione

Caldaia di pellet cù un bruciatore di pellet integratu custruitu in u locu di una vechja caldaia d'oliu.A caldaia di pellet si mette in un spaziu assai chjucu, è hè una alternativa degna è assequible per u riscaldamentu di l'oliu.

A pellet hè un carburante veramente multi-usu, chì pò esse usatu in u riscaldamentu cintrali in un bruciatore di pellet o un burner di stoker.U sistema di riscaldamentu di pellet più cumuni in e case staccate hè u riscaldamentu cintrali cù a circulazione di l'acqua cù un burner di pellet è boiler.Pellet pò esse brusgiatu in sistemi cù scaricamentu di fondu o sistema manuale, cum'è o mischju cù altri carburanti.Per esempiu, durante a congelazione, i pezzi di legnu pò esse umidi.U mischju in certi pellets dà à u carburante un pocu di energia extra.

E misure simplici ponu fà un utilizatore di bioenergia à un prezzu accessibile.Una bona idea hè di priservà è trasfurmà i vechji caldi di calefaccia cintrali in modu chì sò adattati per u bio riscaldamentu.Questu hè fattu cusì, chì u vechju burner hè rimpiazzatu cù un burner pellet.Un bruciatore di pellet cù caldaia si mette in un spaziu assai chjucu.

Un silo per almacenà i pellets pò esse custruitu da un vechju tamburu d'oliu o un bidone di wheelie.U silo pò esse chinu da un saccu di pellet grande in ogni pochi settimane secondu u cunsumu.Leghjite più nantu à cumu cunservazione di pellets quì.

Se i pellets sò usati in u riscaldamentu cintrali è sò brusgiati in un bruciatore di pellet, un silo speciale deve esse designatu è custruitu per almacenà i pellets.U carburante hè automaticamente razionatu cù un trasportatore à vite da u silo in u bruciatore.

U bruciatore di pellet pò esse installatu in a maiò parte di e caldaie di legnu è in alcune di e vechji caldaie à oliu.Spessu i vechji caldieri d'oliu anu una capacità d'acqua piuttostu chjuca, chì significa chì un cisterna d'acqua calda puderia esse necessariu per assicurà a sufficienza di l'acqua calda di serviziu.

 


Tempu di post: 26-aug-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi