Cume di i dirigenti per u clima: e Nazioni Unite anu dumandatu di novu "versu zero carbonu"

U presidente di i Stati Uniti Biden hà annunziatu u 26 di marzu di questu annu chì hà da tene un summit in linea di dui ghjorni nantu à i prublemi climatichi à l'occasione di u ghjornu Internaziunale di a Terra Mamma u 22 d'aprile.Summit internaziunale.
U Sicritariu Generale di e Nazioni Unite Guterres hà fattu un discorsu à a riunione via video, dicendu chì a crisa climatica hè ghjunta à u puntu induve hè urgente.
Guterres: "L'ultimi deci anni sò stati i più caldi registrati.L'emissioni di gasi di serra periculosi sò à u più altu livellu in 3 milioni d'anni.A temperatura media glubale hè cresciutu di 1,2 gradi Celsius, è i disastri s'avvicinanu constantemente.Edge.À u listessu tempu, assistemu à l'aumentu di u livellu di u mari, u calore estremu, i cicloni tropicali devastanti è i severi incendi.Avemu bisognu di un pianeta verde, ma u mondu davanti à noi hè pienu di luci d'avvertimentu rosse lampanti.

immagine 1170x530 tagliata

Guterres hà dettu chì nantu à a questione climatica, a cumunità internaziunale hè digià in u bordu di una scogliera è "deve assicurà chì u prossimu passu serà fattu in a direzione ghjusta".Hà dumandatu à tutti i paesi à piglià immediatamente e quattru contramisure seguenti.
Guterres: "Prima, per stabilisce una alleanza glubale zero-carbonu à a mità di stu seculu, ogni paese, regione, cità, cumpagnia è industria duveranu participà.Siconda, fate di sta dicada una dicada di trasfurmazioni.Da i principali emissori À u principiu, ogni paese duveria presentà un novu è più ambiziosu mira di cuntribuzione determinata naziunale, elencu e pulitiche è l'azzioni in a risposta climatica, l'adattazione è u finanziamentu in i prossimi deci anni per ottene emissioni nette zero da u 2050. Terzu, L'impegni deve esse traduttu in azzione immediata è pratica ... Quartu, i sviluppi in a finanza climatica è l'adattazione sò essenziali per custruisce a fiducia è piglià azzione cumuna ".

immagine 1170 x 530 tagliata (1)

A brusgia di paglia hè diventata u focu di l'attenzione di i media è di u publicu perchè aumenterà a contaminazione di l'aria, in particulare a pussibilità di u clima di nebbia regiunale, contamina l'ambiente è a salute umana, è hè ancu una grande perdita di energia.Kingoro Machinery ricorda à tutti: Ci sò parechji metudi cumpletu di utilizazione di paglia, cumprese a macchina di pellet di paglia chì trasfurmeghja carburante di biomassa o alimentazione, sfracicà è vultà in u campu per fertilizzanti, materiale di basa di funghi, è utilizatu com'è materia prima per tessitura artigianale, pannelli basati in legnu. e centrali elettriche, etc.

1619057276979049
Produttore di macchine per pellet di energia di biomassa-Kingoro Machinery rammenta à l'amichi in l'industria di trasfurmazioni di paglia: u più grande ostaculu per migliurà l'efficienza di l'utilizazione di e risorse hè in a nostra mente, finu à chì ognunu di noi stabilisce una civilisazione, low-carbon, ecologica è moderata U cuncettu di vita è cunsumu ponu fà e case chì campemu in u celu turchinu, a terra verde, l'acqua chjara, u sole luminoso, l'aria fresca, è tutte e cose sò piene di vitalità.


Tempu di Postu: Apr-27-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi