Jing Fengguo, Presidente di u Gruppu Shandong Jubangyuan, hà guadagnatu u titulu di "Oscar" è "Influenza di Jinan" Imprenditore di Figura Ecunomica in Jinan Economic Circle.

U dopu meziornu di u 20 di dicembre, a 13a Cerimonia di Premiazione di a Figura Ecunomica "Influencing Jinan" hè stata grandi in l'Edificiu Jinan Longao.

Attività di selezzione di figura economica "Influencing Jinan".

L'attività di selezzione di figura economica "Influencing Jinan" hè una attività di selezzione di marca in u campu ecunomicu guidata da u Cumitatu di u Partitu Municipale è u Guvernu Municipale è sponsorizzata da u Jinan Daily News Group.

Dapoi u so lanciu in u 2008, hà tenutu dodeci sessioni cù successu è hà lanciatu successivamente 432 imprenditori eccellenti chì coprenu tutti i campi di a vita in u campu ecunomicu, è hè cunnisciutu cum'è "Oscar" in u circulu ecunomicu di Quancheng.In a feroce cumpetizione, Jing Fengguo, presidente di u Gruppu Shandong Jubangyuan, hà vintu u Premiu Annuale di l'Imprenditore di Figura Ecunomica "Influencing Jinan" è hà assistitu à a ceremonia di premiazione.

"Oscar" in u circulu economicu di Quancheng

U presidente Jing Fengguo hà dettu chì, cum'è una impresa privata chì hè cresciutu passu à passu da a zona lucale di Jinan, u Gruppu Jubangyuan hè capaci di risonà è sviluppà in modu innovativu cù a cità.U populu di Jubangyuan hè assai fieru è fieru.

Jing Fengguo, presidente di Shandong Jubangyuan Group

Dopu à 29 anni, u Gruppu Jubangyuan hè cresciutu da una industria di fabricazione di machini tradiziunali in stile attellu à un equipamentu high-end è una nova generazione di imprese di tecnulugia di l'infurmazione.Hà benefiziu di e nostre pulitiche ecunomiche naziunali è di u forte sustegnu di i guverni à tutti i livelli per l'imprese private.Hè benefiziu per a ghjente di Jubangyuan unisce cum'è una, avanzà cù l'innuvazione è u cambiamentu.U gruppu hà sempre aderitu à a dirigenza di l'edificazione di u partitu, impegnatu à l'innuvazione è u sviluppu, hà studiatu è sviluppatu prudutti di risparmiu energeticu, low-carbon, è di sussistenza di u populu, entusiasmu di l'imprese di benessiri publicu, è hà gestitu imprese cun gratitùdine per rinvià à u sucità.

Shandong kingoro Machinery, cum'è una filiale di u gruppu, fucalizza nantu à a pruduzzioni dimacchina a pellet di buccia di risu, macchina di pellet di biomassa è macchina di pellet di legnu.Sicuramente seguitarà u sviluppu di u gruppu, furnisce megliu prudutti è servizii, è dà attivamente à a sucità.


Tempu di post: 25-dic-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi