Hè assai impurtante per ammaistrà u mantenimentu è l'usu di e linee guida di a machina è l'equipaggiu di pellet di paglia

U sistema di pellet di biomassa è di carburante hè un ligame impurtante in tuttu u prucessu di trasfurmazioni di pellet, è l'equipaggiu di macchinari di pellet di paglia hè l'equipaggiu chjave in u sistema di pelletizazione.S'ellu opera nurmale o micca, affetterà direttamente a qualità è a pruduzzioni di i prudutti di pellet.Certi pruduttori di granulatori anu ancu prublemi tecnichi in l'operazione di granulazione, chì risultanu in una superficia unsmooth, una durezza bassa, una rottura faciule, è un altu cuntenutu di polvere di i granuli finiti, è a pruduzzioni ùn risponde micca à i requisiti previsti.

1642660668105681

I pruduttori di pellet machine ricumandenu un mantenimentu regulare di macchinari è attrezzature di pellet di paglia

1. Verificate s'ellu i pezzi di cunnessione di ogni cumpunenti sò sbulicati una volta à settimana.

2. Pulite l'alimentatore è u regulatore una volta à settimana.Hè ancu esse pulita s'ellu ùn hè micca usatu per un cortu periodu di tempu.

3. L'oliu in a scatula di trasmissione principale è i dui riduttori deve esse rimpiazzati cù un novu oliu dopu à 500 ore di funziunamentu, è l'oliu deve esse rimpiazzatu ogni sei mesi dopu u funziunamentu cuntinuu.

4. U cuscinettu di a machina di pellet di paglia è l'arbulu di stirring in l'acondicionador deve esse eliminatu ogni sei mesi per a pulizia è u mantenimentu.

5. Verificate l'usura di a chjave di cunnessione trà l'anellu die è a rota d'accionamentu una volta à u mese, è rimpiazzà in u tempu.

6. A qualità è a pruduzzione di i pellets finiti sò strettamente ligati à l'operazioni persunale di i pelletizers.Hanu bisognu di pruduce materiali granulari qualificati secondu i cambiamenti in a temperatura di l'ambienti è l'umidità, i cambiamenti in u cuntenutu di l'umidità di u polu è a dimensione di particella, l'aghjustamenti di a formulazione, l'usura di l'equipaggiu è i bisogni speciali di i clienti.

 

Considerazioni di sicurezza di l'operatore

1. Quandu l'alimentu, l'operatore deve stà nantu à u latu di a machina di pellet per impedisce chì i detriti di rebound dannu a faccia.

2. Ùn toccu i parti rotanti di a machina cù e vostre mani o altri oggetti in ogni mumentu.U toccu di parti rotanti pò causà ferite dirette à e persone o macchine.

3. Sè vibrazioni, rumore, cuscinettu è paglia macchina temperatura pellet hè troppu altu, spray esterni, etc., si deve esse firmatu subitu per l'ispezione, è cuntinuà à travaglià dopu à troubleshooting.

4. I materiali sfracicati deve esse verificatu currettamente per evitari accidenti cum'è ramu, ferru, petre è altri oggetti duri chì entranu in u crusher.

5. Ùn operate alcuna maniglia di cambiamentu cù e mani umide per evità scossa elettrica.

6. A polvera accumulata in l'attellu deve esse pulita in tempu.U fumu è altri tipi di focu sò pruibiti in l'attellu per prevene l'esplosione di polvera.

7. Ùn verificate micca o rimpiazzà i cumpunenti elettrici cù l'electricità, altrimenti pò causà scossa elettrica o ferita.

8. U fabricatore di pellet machine ricumanda chì quandu si mantene l'equipaggiu, assicuratevi chì l'equipaggiu hè in un statu fermatu, appiccà è tagliate tutte l'alimentazione elettrica, è appiccà i segni d'avvertimentu per evitari accidenti persunali quandu l'equipaggiu di macchina di pellet di paglia opera di colpu.


Tempu di Postu: Feb-10-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi