Cumu prevene u fallimentu di l'equipaggiu di a pellet di legnu prima

Spessu parlemu di prevenzione di i prublemi prima ch'elli succedenu, cusì cumu per prevene i fallimenti di l'equipaggiu di pellet di legnu prima?

1. L'unità di pellet di legnu deve esse usata in una stanza secca, è ùn pò micca esse usata in i lochi induve ci sò gasi corrosivi cum'è l'acidi in l'atmosfera.

2. Cuntrolla regularmente i pezzi per vede s'ellu u travagliu hè normale, è rializà una ispezione una volta à u mese.U cuntenutu di l'ispezione include se l'ingranaggio di verme, u verme, i bulloni nantu à u bloccu lubrificante, i cuscinetti è altre parti mobili sò flessibili è purtati.Se si trovanu difetti, anu da esse riparati in tempu.cuntinuà à aduprà.
3. Dopu chì u gruppu di l'equipaggiu di pellet di legnu hè utilizatu o fermatu, u tamburinu rotativu deve esse pigliatu per a pulitura è a pulitura di u polu restante in u bucket (solu per certi machini di pellet), è dopu installatu per preparà per u prossimu usu.

4. Quandu u tamburinu si move avanti è avanti durante u travagliu, u vitu M10 nantu à u cuscinettu frontale deve esse aghjustatu à a pusizione propria.Se l'arburetu di l'ingranaggio si move, aghjustate a vite M10 in u spinu di u cuscinettu di u cuscinettu à a pusizione adatta, aghjustate a liberazione in modu chì u cuscinettu ùn faci micca rumore, girate a pulleya a manu, è a strettezza hè adatta.S'ellu hè troppu strettu o troppu largu, a macchina pò esse dannata.

5. Se u tempu di sospensjoni hè troppu longu, u corpu tutale di l'equipaggiu di a machina di pellet di serratura deve esse pulita, è a superficia liscia di e parti di a machina deve esse chjappata cù oliu antirugginu è cupertu cù un awning di tela.

In quantu u travagliu di sopra hè fattu, u fallimentu di l'equipaggiu di a macchina di pellet di legnu pò esse ridutta assai, perchè l'efficienza di l'equipaggiu di macchina di pellet di legnu pò ghjunghje à u più altu livellu.

1 (30)


Tempu di post: Jul-19-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi