Cumu aghjustà l'umidità di a macchina di pellet di biomassa

In u prucessu di riceve cunsultazione di i clienti, Kingoro hà truvatu chì parechji clienti dumandassi cumu a macchina di pellet di biomassa aghjusta l'umidità di pellet?Quantu acqua deve esse aghjuntu per fà granuli?Aspetta, questu hè un malintesi.In fatti, pudete pensà chì avete bisognu di aghjunghje l'acqua per processà a serra in granuli, ma questu ùn hè micca u casu.Dopu, avemu da spiegà stu prublema.

1 (44)

 

A machina di pellet di biomassa ùn hà micca bisognu di aghjunghje l'acqua, è u cuntrollu di l'umidità di i pellets vene principalmente da u cuntrollu di l'umidità di e materie prime.U requisitu di umidità di a materia prima hè 10-17% (i materiali speciali sò trattati apposta).Solu quandu stu requisitu hè cumpletu, ponu esse prudutte boni pellets.Per quessa, ùn ci hè bisognu di aghjunghje l'acqua durante u prucessu di produzzione di pellets.Se l'umidità hè troppu grande, affettarà a mudificazione di i pellets.

Se a materia prima ùn risponde micca à l'esigenza di u cuntenutu di l'acqua in anticipu, è aghjunghje l'acqua in ceca durante u prucessu di granulazione, pudete guarantisci u cuntenutu di umidità di a materia prima durante u prucessu di granulazione?Adding too much water will make the granules difficult to form, and break and loose.Meno acqua hè aghjuntu, chì ùn hè micca favurevule à a furmazione di particeddi.Sì e materie prime sò troppu secche, l'aderenza si deteriorarà, è e materie prime ùn saranu micca facilmente strette inseme.Dunque, durante u prucessu di granulazione, ùn aghjunghje micca l'acqua in perdita, è u cuntrollu di l'umidità di e materie prime hè a chjave.

Cumu ghjudicà se l'umidità di a materia prima hè adattata?

1. In generale, u cuntenutu di l'umidità di i pezzi di legnu pò esse ghjudicatu da a sensazione di a manu, perchè e mani umane sò assai sensittivi à l'umidità, pudete piglià una mansa di pezzi di legnu per vede s'ellu si pò tene in una bola.À u listessu tempu, i nostri mani si sentenu umitu, frescu, senza L'acqua gocce, è e materie prime pò esse sbulicatu naturalmente dopu allughjendu, cusì hè adattatu per tali acqua per suppressione i granuli.

2. Ci hè un strumentu di misurazione di umidità prufessiunale, inserisce u strumentu di misurazione in a materia prima, se mostra 10-17%, pudete granulate cun fiducia.


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi