Felice travagliu è vita sana à tutti l'impiegati di Shandong Kingoro

Assicurà a salute fisica è mentale di l'impiegati è a creazione di una piattaforma di travagliu felice hè un cuntenutu di travagliu impurtante di a filiera di u partitu di u gruppu, a Liga di a Ghjuventù Comunista di u gruppu è u Sindicatu Kingoro.

In u 2021, u travagliu di u Gruppu di u Partitu è ​​di i Travagliatori si focalizeghja nantu à u tema di "Curà a Salute di l'Impiegati" è piglià azioni cumuni per implementà l'attività di cura di a salute di l'impiegati.

 

U 24 di marzu, Shandong Kingoro hà tenutu a riunione trimestrale di u sindicatu 2021.U presidente, u direttore è i rapprisentanti di u sindicatu anu assistitu à a riunione.

A riunione hà spartutu è infurmatu nantu à u sviluppu di u sindicatu in u primu trimestre, l'arrangiamentu di u travagliu prima di l'iniziu di a casa di salute, u prugressu di l'esame fisicu di i travagliadori in u 8 di marzu, è u prossimu travagliu chjave di u sindicatu.

640

Dopu à a riunione, tutti anu sperimentatu monitori intelligenti di pressione di sangue, specchi magichi è altre equipaghji.Mentre si lamentanu i prudutti intelligenti, anu ancu sperimentatu a cura di a cumpagnia per l'impiegati.

微信图片_20210401100055

U 30 di marzu, a cumpagnia hà invitatu 3 persone cumpresu u vicepresidentu Wang di Shandong Public Entrepreneurship Innovation Research Institute per fà "Formazione Speciale di capanna sana", chì includeva "Specificazioni d'usu di capanna sana, cunniscenza di a teoria di a salute di TCM, è l'apparechju di moxibustione intelligente di self-service ". "L'usu di u metudu è u funziunamentu praticu di l'attrezzatura di campu", ognunu hà ascoltatu cù cura è hà amparatu cù cura.

微信图片_20210401100146

L'amore hè cum'è u sole, scalda u core di e persone, sanu nantu à a strada, riscalda u corpu, riscalda u core è prutegge a salute di l'impiegati.Questa hè a direzzione "orientata à e persone".Macchine à paletti Kingoro.A dirigenza di a cumpagnia, i rami di u partitu di u gruppu, i sindicati di u travagliu è a Lega di a Ghjuventù Comunista continuanu à mette a salute di l'impiegati in u primu locu., Per rializà a prumessa di u travagliu felice per l'impiegati.

 


Tempu di Postu: Apr-01-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi