Quattru malintesi maiò di analizà u carburante di pellet di biomassa per l'equipaggiu di macchina di pellet

Chì ghjè a materia prima di l'equipaggiu di a pellet machine?Chì ghjè a materia prima di biomassa pellet fuel?Assai genti ùn sanu micca.

A materia prima di l'equipaggiu di a macchina di pellet hè principalmente paglia di colti, u granu preziosu pò esse usatu, è a paglia restante pò esse usata per fà carburante di biomassa.

A ghjente hà sempre avutu 4 malintesi maiò nantu à u carburante di biomassa.I seguenti ingegneri di a pellet di Kingoro risponderanu à queste dumande per tutti, in modu chì tutti ponu eliminà a percepzione sbagliata di carburante di pellet di biomassa prodotta da l'equipaggiu di pellet machine.
1. L'incomprensione di l'eliminazione di l'energia di a pellet di biomassa è a cumpetizione di granu

A pruduzzione di materia prima di l'equipaggiu di a macchina di pellet pò usà terreni deserti, terreni inclinati, terreni salini-alkali migliurati chì ùn sò micca adattati per a piantazione di culturi, è ponu ancu aduprà a terra di divertimentu, perchè pò evità cumplitamenti a cumpetizione cù a produzzione di granu.

2. L'energia di carburante di pellet di biomassa elimina l'incomprensione di cumpetizione cù e persone per l'alimentariu

I casci di granu, di granu è di buccia di risu ponu esse usati cum'è materie prime per a produzzione di pellets di biomassa.Ogni tipu d'olii residuali è di colza pò esse usatu per pruduce biodiesel.

Dunque, ùn si pò micca malintende chì l'energia di a biomassa hè di trasfurmà u granariu in un tank di carburante.Invece, a biomassa agirà cum'è un equilibratore di sicurezza alimentaria.

3. L'incomprensione di a tecnulugia di eliminazione di energia di pellet di carburante di biomassa immatura

A tecnulugia di bio-fermentazione è a tecnulugia di l'etanolu di carburante anu righjuntu u livellu avanzatu internaziunale, a tecnulugia di biodiesel hè ancu entrata in u stadiu di R&D è industrializazione, a tecnulugia di biogas hè stata appiicata per parechji anni è hà ottinutu grandi risultati, è a tecnulugia di l'utilizazione cumpleta di paglia hà ancu. hà ottenutu grandi scuperte.I migliuramentu in a tecnulugia di biomassa ponu riduce i costi è sò più sicuri di u carbone, facendu una fonte d'energia assai grande.
4. L'energia di pellet di carburante di biomassa elimina l'incomprensione di alti costi di produzzione

A tecnulugia di l'energia di a biomassa hè più migliurata, è hè prevista per diventà una di e fonti d'energia low-cost, è hè assai più sicura chì l'energia nucleare è u carbone.

Capisci i 4 malintesi maiò di u carburante di pellet di biomassa per l'equipaggiu di pellet machine?

1 (28)


Tempu di posta: 09-09-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi