Focus nantu à a sicurità, prumove a produzzione, fucalizza nantu à l'efficienza, è pruduce risultati - Kingoro tene una riunione annuale di educazione è furmazione di sicurezza è di implementazione di u scopu di sicurezza.

A matina di u 16 di ferraghju, Kingoro hà urganizatu a "Conferenza di Implementazione di Responsabilità per l'Educazione è a Formazione in Sicurezza 2022".A squadra di dirigenza di a cumpagnia, diversi dipartimenti è squadre di attellu di produzzione anu participatu à a riunione.

A sicurità hè a rispunsabilità, è a rispunsabilità hè più pesante di u Monti Tai.A sicurezza di a produzzione hè a prima priorità.A convocazione di sta riunione rinfurzà ancu più a gestione di a sicurezza, migliurà a capacità di a cumpagnia di guarantiscia a produzzione sicura, è assicurà a realizazione di i scopi di sicurezza annuali di a cumpagnia.

微信图片_20220217131856

 

U sgiò Sun Ningbo, u direttore generale di u gruppu, hà datu una breve spiegazione è furmazione nantu à a cunniscenza basica di a sicurità è a prutezzione di l'ambiente, i diritti basi è l'obligazioni di l'impiegati, etc.

微信图片_20220217142606

Dopu à a furmazione, u direttore generale Sun Ningbo hà firmatu a "Lettera di Responsabilità di Target di Sicurezza" cù a persona di salvezza è prutezzione di l'ambiente di a cumpagnia à turnu.

Per ottene una bona situazione di cero accidenti di sicurezza in tuttu l'annu, u travagliu di salvezza hè a vita di a cumpagnia è a primura priorità di a gestione di a cumpagnia.Hè direttamente in relazione cù a sopravvivenza è u sviluppu di a cumpagnia è l'interessi vitali di ogni impiigatu.

A sicurità è a prutezzione di l'ambiente sò u fundamentu di tuttu u travagliu.A firma di a lettera di rispunsabilità per l'ughjettivi di sicurezza di l'urganisazione hè l'enfasi di a cumpagnia nantu à a gestione di a sicurità, è hè ancu a respunsabilità di ogni impiigatu di a cumpagnia.

Per mezu di a firma di a lettera di responsabilità di u target di sicurezza, a cuscenza di a sicurità è u sensu di rispunsabilità di tutti l'impiegati sò migliurati, è l'ugettivi di u sistema di responsabilità di sicurezza di u persunale à tutti i livelli sò chjarificati, chì conduce à l'implementazione di a pulitica di gestione di a sicurezza di " a sicurezza prima, a prevenzione prima ".À u listessu tempu, piglià a lettera di responsabilità di destinazione di sicurezza cum'è una opportunità, decomponendu strata per strata, implementendu l'implementazione da cima à fondu, è implementendu l'investigazione, feedback è rettificazione di i periculi di sicurezza di ogni ghjornu in una manera puntuale, aiuterà à ottene u scopu annuale di gestione di a sicurità.


Tempu di Postu: Feb-16-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi