MACCHINA PELLET A BIOMASSA

Ⅰ.Principiu di travagliu è Vantaggio di u produttu

A scatula di ingranaggi hè un tipu di ingranaggi elicoidali in più fasi à assi paralleli induriti.U mutore hè cù struttura verticale, è a cunnessione hè plug-in tippu direttu.Durante u funziunamentu, u materiale cade verticalmente da l'inlet in a superficia di u scaffale rotativu, è hè distribuitu in modu cuntinuu intornu à a superficia interna di u fustu (a superficia di cuntattu di u rullu è u die) da a forza centrifuga.A materia prima hè pressata à traversu u foru di a fustella da u rullu.In questu prucessu, a materia prima averà cambiamenti fisichi o qualchì reazzione chimica (sicondu u materiale) sottu pressione alta è alta temperatura, è serà furmata à un corpu solidu cilindrico allungatu continuamente, dopu sò tagliati in una certa dimensione di pellets. i culteddi intornu à a fustella.Questi pellets seranu scaricati da a piastra rotativa di scaricamentu è cascanu attraversu l'outlet.Allora tuttu u prucessu di pelletizing hè finitu.

图片无替代文字

 

1. Alimentazione Verticale

A materia prima hè alimentata verticalmente è hè direttamente in u locu, cù una matrice stazionaria è un rullu rotativu, u materiale hè centrifugu è equispaced intornu à a fustella.

2. Ring Die

U fustu hè un tipu d'anellu doppia, cù struttura verticale.A sala di pelletizazione hè ancu usata per rinfriscà, più opzioni, è più guadagni.

3. Dispositivu Ejection Indipendente

U dispusitivu di ejection indipendente assicura a tarifa di furmazione di u pellet.U bonu disignu riduce u cunsumu è aumenta l'efficienza.Funziona 24 ore è lubricates automaticamente.

4. Ambiente è Energy-saving

U principale cumpunente di trasportu di carichi usa materiali resistenti à l'usura d'alta lega.A vita di i pezzi di usu radduppia in paragunà cù altri prudutti simili.

Ⅱ.Parametri tecnichi principali

A. Parametri tecnichi

图片无替代文字

B. Parametri di putenza

图片无替代文字

Ⅲ.Struttura

图片无替代文字
图片无替代文字

Ⅳ.Equipamentu ausiliari

图片无替代文字

Ⅴ.Spare Parts

图片无替代文字

Tempu di Postu: Aug-06-2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi