Un novu outlet per buccia di risu - pellets di carburante per macchine di pellet di paglia

I casci di risu pò esse usatu in una varietà di manere.Puderanu esse sfracicati è alimentati direttamente à vacche è pecure, è ponu ancu esse usatu per cultivà fungi comestibili cum'è funghi di paglia.
Ci hè trè manere d'utilizazione cumpleta di a casca di risu:
1. Crushing mecanizatu è vultà à i campi
Quandu a cugliera, a paglia pò esse direttamente tagliuzzata è rinviata à u campu, chì ponu migliurà a fertilità di a terra, aumentà l'ingudu di l'industria di piantazioni, riduce a contaminazione causata da l'incinerazione, è prutegge l'ambiente ecologicu, chì hè di grande significazione per u sustinibili. sviluppu di l'agricultura.
2. Fà pasce di paglia
Riciclà a paglia, aduprate a macchina di pellet di paglia per fà a paglia di buccia di risu in alimentazione, migliurà a digestibilità di l'animali, i pellets d'alimentazione ponu esse almacenati per un bellu pezzu è trasportati à longu distanzi, cù una bona palatabilità, sò usati cum'è l'alimentu di base di bovini è ovini. .
3. Sustituite u carbone
A buccia di risu hè fatta in carburante di pellet da una macchina di pellet di buccia di risu, chì hè adattata per u riscaldamentu industriale, u riscaldamentu di casa, e caldaie, etc., invece di carbone cum'è carburante.
Stu tipu di macchina di pellet di biomassa hè ancu chjamata macchina di pellet di buccia di risu, è pò ancu pressà gusci di arachidi, rami, tronchi d'arburi è paglia di colti.Adupratu in e piante di carburante di biomassa, centrali elettriche, piante di legnu, piante di mobili, piante di fertilizzanti, piante chimiche, etc.

A buccia di risu hà i vantaghji di una densità di particella alta, un altu valore caloricu, una bona combustione, un costu bassu, un usu cunvene, un almacenamentu è un trasportu convenientu, pulito è igienicu, etc. Puderà rimpiazzà legnu, carbone, gas naturale, gas licu, etc.

Macchina per pellet di carburante di biomassa


Tempu di Postu: Feb-16-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi