Yangxin un inseme di macchina di pellet di biomassa linea di produzzione di equipaggiu di debugging successu

Yangxin un set dimacchina a pellet di biomassasuccessu di debugging di l'equipaggiu di linea di produzzione

60de7c20229c0

A materia prima hè i rifiuti di cucina, cù una pruduzzione annuale di 8000 tunnellate.U carburante di biomassa hè pruduttu da estrusione fisica di granulatore senza aghjunghje materie prime chimiche, chì ponu riduce assai l'emissioni di diossidu di carbonu è hè quasi a mità più prezzu di u prezzu di u carbone tradiziunale.Avà a parte di u cuntatu di riscaldamentu pulitu hà righjuntu circa 90%.

60de6b966d6b0

60de6b9786672

U Contea di Yangxin, cum'è una basa di dimostrazione di mudellu tipicu di riscaldamentu pulitu rurale in u nordu di a Cina è un cuntatu pilotu di prumuzione è applicazione di l'energia di biomassa in a Pruvincia di Shandong, hè l'unicu cuntatu in Cina chì hè statu sceltu in a cullizzioni di casi tipici di l'invernu. Riscaldamentu pulitu in u nordu per dui anni consecutivi in ​​2019 è 2020.
Cumminatu cù a situazione attuale di u corpu principale di a trasfurmazioni, u Contea di Yangxin hà esploratu è implementatu trè modi di "carburante di briquette di biomassa + riscaldamentu decentralizatu di stufa speciale, carburante di briquette di biomassa + unità di caldaia di riscaldamentu distribuitu, riscaldamentu cintrali di cogenerazione di biomassa", vale à dì l'implementazione. di u riscaldamentu cintrali di cogenerazione in l'area urbana di u cuntatu, certi uffizii di a municipalità è i paesi;In scole, ospedali, case per l'anziani è altri lochi publichi è certi paesi induve e cundizioni permettenu, "biomasse briquette fuel + boiler unit distributed heating" serà prumuvutu;L'altri paesi cù e cundizioni basi poveri adoptanu "combustibile di briquette di biomassa + stufa speciale per u riscaldamentu decentralizatu".

60de6b96cadeb

U conte di Yangxin hà sviluppatu un novu modu di riscaldamentu pulitu secondu e cundizioni lucali.
Attualmente, u County di Yangxin hà custruitu 6 imprese di carburante di pellet di biomassa, 1 prughjettu di riciclamentu di risorse di carburante di briquette di sterca di vacca cù una capacità di produzzione annuale di 50000 tunnellate, è 1 prughjettu di cogenerazione di 30 MW di dui forni è duie macchine, chì ponu scuntrà u carburante di biomassa. dumanda di trè cità à u listessu tempu;Più di 76000 famiglie anu cumpletu a trasfurmazioni di riscaldamentu pulitu di biomassa.


Tempu di post: Jul-07-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi