Perchè sceglie una macchina di pellet di carburante di biomassa ad anello verticale per pellet?

Attualmente, e macchine di pellet di carburante di biomassa cumuni in u mercatu sò i seguenti: macchina di pellet di biomassa di muffa d'anellu verticale, macchina di pellet di biomassa di muffa d'anellu horizontale, macchina di pellet di biomassa di muffa piatta, etc.

Quandu a ghjente sceglie una macchina di pellet biofuel, spessu ùn sanu micca cumu sceglie, è ùn sanu micca chì tipu di pellet machine hè adattatu.Chì equipamentu deve esse usatu per fà pellets di carburante di biomassa ?

Per a fabricazione di carburante di pellet di biomassa, generalmente ricumandemu di sceglie una macchina di pellet di biomassa ad anello verticale.Perchè?Analizemu:

1617686629514122
Vantaghji di u mulinu di pellet:

1. Dispositivu di scaricamentu indipendente per assicurà a tarifa di mudificazione di granulazione.

2. U moldu hè staticu, u rollu di pressione gira, u materiale hè centrifugatu, è l'area circundante hè distribuita uniformemente.

3. U moldu hà dui strati, chì ponu esse usatu per i dui scopi, altu pruduzzione è risparmiu d'energia.

4. U moldu hè verticale, alimentazione verticale, senza arcu, è hè furnutu cù un sistema di rinfrescante di l'aria, chì hè faciule di dissiparà u calore.

5. Lubricazione indipendente, filtrazione alta pressione, pulita è liscia.

Precauzioni per u funziunamentu prima è dopu l'usu di macchinari di pellet di carburante di biomassa:

1. Prima di utilizà l'equipaggiu di a macchina di pellet di biomassa, l'equipaggiu deve esse verificatu prima.

Sia a macchina di pellet di biomassa hà una superficia cù viti sciolti, sia ogni parte hè sensibile, etc., assicuratevi chì a macchina ùn hà micca un mutore di partenza anormale, è aghjustate bè a velocità di travagliu.

Per u cuntrollu di materia prima, u cuntenutu di umidità di i materiali di legnu deve esse cuntrullatu trà 10% -20%.

2. Quandu u gruixu di i chips di legnu pò esse cuntrullatu secondu a pusizione di a valvula regulatoria, a finezza di u pruduttu deve esse verificata in u tempu.

A machina di particella di biomassa affetterà a quantità di materiali finamente macinati, è l'aderenza affetterà l'osteoporosi.Sì i particeddi di polveri di lignu sò troppu grande, a pruduzzioni serà affettata.

3. Registrate u ciculu di serviziu di e parti di usu di a macchina di pellet di biomassa, è ricurdate di rimpiazzà in u tempu dopu à aduprà per un periudu di tempu.U megliu hè a resistenza à l'abrasione di a pellet machine, più forte hè a capacità di produzzione di a pellet machine à biomassa.

A pellet machine à biomassa hè una pellet machine aduprata apposta per serratura è paglia.U so travagliu hà certi periculi.Cum'è un fabricatore di pellet machine, Shandong Jingerui hè obligatu di ricurdà à l'utilizatori chì, s'ellu hè operatu in modu improperu, punirà a ferita persunale di i so operatori.a sicurità pone una minaccia.

L'operatori di macchine di pellet di biomassa sò tenuti à sottumette una furmazione stretta prima di pudè tene un certificatu per prevene accidenti periculosi.


Tempu di Post: 26-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi