L'elevatu cuntenutu di umidità di i pellets di biomassa aumenterà u pesu di i fornitori di pellet di biomassa, ma una volta messi in a combustione di caldaie di biomassa, affetterà seriamente a combustione di a caldaia, chì pruvucarà u fornu à deflagrate è generà gas di fume, chì hè troppu intrusiva. U cuntenutu di carbone hè troppu altu, riducendu l'efficienza di a caldaia. Caldaie di biomassa, perchè ùn ponu micca adattà à l'intruduzioni di carburante di pellet di biomassa cun un cuntenutu di umidità di più di 20% in u fornu, se u carburante di pellet di biomassa cù un altu cuntenutu di umidità entra in a caldaia di biomassa per a combustione, i seguenti prublemi saranu:
1. A caldaia brusgia sottu pressione pusitiva è u cuntenutu di carbone in a cendra hè altu:
Quandu a caldaia hè sottu à una carica alta, u vapore d'acqua hè prima furmatu in a caldaia per liberà u calore, seguitu da u prucessu di combustione è liberazione di calore. In a forma di frequente pressione positiva di caldaia. A grande quantità di vapore d'acqua in a caldaia abbassa a temperatura di u furnace. L'ossigenu aghjuntu hè circundatu da u vapore d'acqua per furmà una barrera, è hè difficiule di mischjà bè cù a flame, risultatu in l'ossigenu insufficiente durante a combustione. S'ellu aumenta, inevitabbilmente porta à un aumentu di a velocità di u gasu di fume. U gasu di fume chì penetra in a fiamma in u fornu scorrirà rapidamente, chì affettarà a combustione stabile di a caldaia, risultatu in un tempu di combustione insufficiente in u fornu è scappendu una grande quantità di combustibili.
2. Cànere di mosca di coda cù scintille: Siccomu una grande quantità di cendra mosca non brusgiata entra in a canna di coda, quandu a polvara prima di a cullezione di polvera è a cendra almacenata in cendra mosca sò almacenati, a cendra mosca calda entre in cuntattu cù l'aria, è vi vede Mars evidente. Hè facilitu di brusgià u saccu di u cullettore di polvera è accelerà l'usura di l'impeller di u fan di tiraggio indottu.
3. I boilers di biomassa di alta carica sò difficiuli:
L'aumentu di a carica nantu à a caldaia di biomassa richiede l'aumentu di a quantità di alimentazione è aria. A più alta a carica, u più grande u disturbu in u furnace. Quandu si brusgianu un pocu valore caloricu è carburanti à alta umidità, l'aerosol in espansione ponu riempie u fornu assai oltre i limiti permessi da u disignu di a caldaia. A caldaia ùn hà micca abbastanza spaziu per accoglie i prucessi endotermichi è esotermichi, è a quantità di gasu di fume prodotta pò cambià drasticamente immediatamente. Sottu disturbi estremamente forti, i fluttuazioni di pressione pusitiva è negativa si formanu, risultatu in squilibri dinamichi significativi. In tali cundizioni di u funziunamentu, ùn pò micca esse formata una carica di calore di vulume di caldaia elevata, l'intensità di combustione hè insufficiente, u calore necessariu per risponde à a carica alta ùn pò micca esse generatu, è a cenere combustibile hè generata per una combustione insufficiente.
Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022