Chì gestione deve esse fattu per mantene megliu u granulatore di biomassa ?

U granulatore di biomassa pò solu risponde à a dumanda di pruduzzioni sottu u statu di produzzione normale.Dunque, ogni aspettu deve esse realizatu cun cura.Se a pellet machine hè ben mantenuta, pò funzionà nurmale.

In questu articulu, l'editore parlerà di ciò chì a gestione pò esse fatta per assicurà u funziunamentu stabile di l'equipaggiu?

1: Per a gestione di u portu di l'alimentazione, diversi materiali di biomassa deve esse guardatu in magazzini indipendenti è lochi spiciali per prevene (materiali inflammabili è splusivi, fiammi aperti), è marcate u nome di a materia prima, umidità ambientale è tempu di compra.

U magazzinu di a linea di produzzione di a pellet machine deve unificà u numeru di seriale di u portu di alimentazione di a pellet machine, è dopu avè tracciatu una mappa dettagliata di a distribuzione regiunale di ogni cantiere di materiale, avvisà u laboratoriu, l'operatore, u supervisore di l'equipaggiu di a macchina è l'alimentatore. rispittivamenti, è cooperà cù u persunale per cumunicà cù l'altri.Sguassate u slogan in entrata è u statutu di almacenamiento di ogni materia prima.

2: U metudu di gestione di materiali di elevazione, fume, etc., ogni portu di alimentazione deve esse marcatu cù u nome di a materia prima almacenata da a macchina di pellet è l'umidità ambientale;ogni portu di alimentazione di a macchina di pellet deve esse marcatu cù u listessu logu cum'è u schermu più freti è vibrante, Mark u mudellu di specificazione è u numeru di serie, etc. Ogni linea di produzzione di particella deve esse amministrata da u persunale full-time.

Quandu i materiali di carburante di biomassa sò messi in u magazzinu, sia u persunale chì riceve materiale sia u persunale di u fornitore deve verificà è firmà per a cunferma, per evità l'errori in u prucessu di alimentazione, chì causanu danni à a produzzione è a fabricazione.

U magazzinu di a linea di pruduzzione di a macchina di pellet risolve u prublema di unificà u numeru di serie di u portu di alimentazione di materia prima, facendu a distribuzione di u portu di alimentazione, è rispittivamenti avvisendu u supervisore di u laboratoriu è di u sistema di cuntrollu.

3: Mantene regularmente se e parti funzionanu nurmale, è verificate una volta à u mese.U cuntenutu di l'ispezione include se e parti in muvimentu cum'è l'ingranaggio a vite senza fine, a vite senza fine, i bulloni di ancoraggio e i cuscinetti in u bloccu lubrificante sò normali.

Facile à vultà è dannu.Se si trovanu difetti, anu da esse riparatu immediatamente è ùn deve micca esse usatu.

4: Dopu chì u granulatore hè appiicatu o terminatu, u tamburinu rotativu deve esse eliminatu per pulizziari è caccià u polveru chì resta in u barile (solu per certi unità di granulatore di polveri), è dopu installatu bè per preparà a prossima applicazione in anticipu.

5: Quandu u tamburinu si move in avanti è in avanti durante u prucessu di operazione, a vite M10 nantu à u pawl di cuscinettu frontale deve esse aghjustata à una pusizione moderata.Se a manica di l'arbulu si move, aghjustate a viti M10 in u spinu di u cuscinettu in una pusizione adatta, aghjustate u distaccu, in modu chì u cuscinettu ùn emette micca rumore, è rotate a pulley di cinturione cù forza, è a stretta hè moderata.S'ellu hè troppu strettu o troppu largu, u dispusitivu pò esse dannatu.

6: Se l'equipaggiu hè finitu per un bellu pezzu, l'unità di particella di u corpu tutale deve esse pulita è pulita, è a superficia liscia di e parti di l'equipaggiu deve esse rivestita cù agenti anti-ruggini è cuparti cù un pannu.

U situ di a cumpagnia


Tempu di post: May-07-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi