Chì sò e materie prime di a macchina di pellet di carburante di biomassa?Hè impurtante?

I pellets di biomassa ùn ponu esse micca familiari à tutti.I pellets di biomassa sò furmati da u processu di chips di legnu, serratura è mudelli attraversu e macchine di pellet di carburante di biomassa.industria di l'energia termale.Allora da induve venenu e materie prime per a macchina di pellet di carburante di biomassa ?

E materie prime di pellets di biomassa venenu da una larga gamma di fonti, cum'è serratura lasciata dopu a trasfurmazioni di lignu è pannelli basati in legnu, scarti di legnu, trucioli, cortezza, rami, polvere di sabbia;paglia di residui di culturi agriculi;A materia prima di materiale pò esse trasfurmata in carburante di pellet senza aghjunghje alcunu legante.

Si pò vede chì ci sò trè fonti principali di materie prime per a machina di pellet di biomassa, vale à dì a paglia di colti, i residui forestali è i rifiuti solidi municipali.

1604993395178217
1. Paglia di colti: paglia di granu, paglia di granu, paglia di cuttuni, paglia di granu, paglia, buccia di risu, paglia di granu è qualchì altra paglia di granu, etc.

2. Residui di silvicultura: Silvicultura, legnu, furmazioni di custruzzione, è i fabricatori di mobili lasceranu qualchi scarti dopu à a produzzione, cum'è serratura, trucioli, chips di legnu, resti, etc., chì ponu esse aduprati com'è materie prime per l'equipaggiu di macchina di pellet di biomassa.

3. Materia prima di i rifiuti solidi municipali: i rifiuti solidi municipali si riferiscenu à a materia urganica cuntenuta in a vita di u ghjornu è a produzzione umana.Attualmente, i rifiuti di u mo paese sò principalmente discarica.Cù u sustegnu di "riduzzione, riciclamentu è innocu" è alcune pulitiche preferenziali, e piante di incinerazione di rifiuti chì pruducenu l'electricità per incinerazione sò ancu sviluppate rapidamente.

Hè nutate chì a cullizzioni di materia prima deve esse basatu annantu à i vantaghji di risorse lucali.Se trasportatu in diversi lochi, u costu aumenterà.

Hè impurtante a materia prima di pellet di biomassa ?Questu hè un tema di preoccupazione per parechji investitori chì investenu in macchine di pellet di carburante di biomassa

A materia prima di biomassa pellet fuel hè assai impurtante.Una impresa deve sceglie a materia prima per esse prodotta prima di sceglie sta industria.A materia prima di pellet di biomassa hè largamente usata, sempre chì e materie prime sò assicurate.

Selezziunate e materie prime è poi cumprà l'equipaggiu di a pellet machine per a produzzione.In u prucessu di pruduzzione, vi tocca à assicurà a materia prima abbastanza.Una volta chì u stock hè fora di stock, ùn serà micca pussibule di pruduce in modu nurmale, a pruduzzione ùn risponde micca à i requisiti, è ùn serà micca capaci di purtà boni prudutti à l'impresa.ingressu.Dunque, a materia prima per a produzzione di carburante di pellet di biomassa hè assai impurtante.

Hè necessariu di truvà fornitori à longu andà per a materia prima, è per assicurà u prezzu di a materia prima è a qualità di a materia prima, in modu chì a materia prima di u carburante di pellet di biomassa pò esse furnita continuamente, è a qualità di u carburante di pellet pruduttu. pò ancu esse garantitu.Vendite à un bonu prezzu.

1604993376273071


Tempu di Post: 30-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi