U guvernu britannicu per emette una nova strategia di biomassa in 2022

U guvernu di u Regnu Unitu hà annunziatu u 15 d'ottobre chì hà intenzione di pubblicà una nova strategia di biomassa in 2022. L'Associazione Renewable Energy di u Regnu Unitu hà accoltu l'annunziu, insistendu chì a bioenergia hè essenziale per a rivoluzione di e rinnovabili.

u regnu

U Dipartimentu di u Regnu Unitu per l'Aziende, l'Energia è a Strategia Industriale hà impegnatu à u sviluppu di una nova strategia di bioenergia in a so risposta à u rapportu di prugressu 2020 di u Cumitatu per u Cambiamentu Climaticu, chì hè statu publicatu in ghjugnu.U rapportu CCC affronta u prugressu in a riduzione di l'emissioni di u Regnu Unitu è ​​​​evalueghja l'attività di mitigazione di u cambiamentu climaticu di u guvernu.

In u so rapportu di prugressu, u CCC hà dumandatu à rinfriscà a strategia di bioenergia di u Regnu Unitu in cunfurmità cù e raccomandazioni nantu à a governanza, u monitoraghju è u megliu usu da u rapportu di biomassa 2018 di u CCC è u rapportu di l'usu di a terra 2020.U CCC hà dettu chì a strategia rinfriscata duveria include a cunsiderazione di i migliori usi di e risorse di biomassa è di rifiuti finu à u 2050, cumpresu u legnu in a custruzzione è a bioeconomia più larga;u rolu di a cattura è u almacenamentu di carbone (CCS) è i requisiti per a preparazione CCS, cù date chjaramente per quandu u CCS duverà esse integratu in e strutture di biomassa è di rifiuti;Governanza di u Regnu Unitu è ​​​​internaziunale nantu à e materie prime di biomassa;schemi di sustegnu, cumpresi per a rimozione è u sequestramentu di diossidu di carbonu;i biocarburanti per l'aviazione è a produzzione britannica di materie prime di biomassa.

In a so risposta, u BEIS hà dettu chì intende pubblicà una nova strategia di biomassa in 2022. Questa strategia rinfrescata hè prevista di custruisce nantu à a strategia di bioenergia di u Regnu Unitu di u 2012 è hà da scopu di riunite parechji dipartimenti chì e so pulitiche per a rete zero implicanu l'usu di biomassa sustenibile. .U BEIS hà dettu ancu chì hà da piglià in contu e raccomandazioni di a CCC mentre sviluppeghja a strategia rinfrescata è stabiliscerà più dettagli in u so libru biancu energeticu.Un aghjurnamentu di prugressu hè previstu per esse liberatu l'annu prossimu.Inoltre, u BEIS hà dettu chì lanciarà un appellu à evidenze nantu à i meccanismi di supportu per a rimozione di gas di serra (GGR) più tardi questu annu chì esplorerà sia l'opzioni à longu è à cortu termine per GGR, cumprese per a bioenergia cù cattura è almacenamentu di carbone (BECCS). .

cumitatu di u cambiamentu climaticu

"Notemu a risposta di u Guvernu à u rapportu di u CCC è accolmu fermamente u novu impegnu di u guvernu à furnisce una Strategia Bioenergica riveduta per u Regnu Unitu, in cunfurmità cù a raccomandazione di u Cumitatu per u Cambiamentu Climaticu è basandu nantu à a Strategia Bioenergica guidata da l'industria di a REA, publicatu l'annu passatu ", hà dettu Nina Skorupska, direttore generale di a REA.

Sicondu a REA, a bioenergia hè essenziale per a rivoluzione di e rinnovabili.U gruppu hà dettu chì u rolu di a bioenergia hè diversu, cuntribuendu una soluzione immediata è assequible à a decarbonizazione di u calore è di u trasportu, mentre furnisce una energia rinnuvevule dispatchable chì permette a sicurità energetica.Se fattu in modu sustenibile, a REA stima chì a bioenergia puderia scuntrà u 16 per centu di l'energia primaria furnita da u 2032 è hà sottolineatu chì u Regnu Unitu ùn hà micca scuntrà u so scopu net-zeru senza ellu.


Tempu di pubblicazione: 23-ottobre-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi