U trituratore di trucioli di legnu fabbricatu da kingoro cù una produzzione annuale di 20.000 tunnellate hè mandatu à a Repubblica Ceca.

U trituratore di trucioli di legnu fabbricatu da kingoro cù una produzzione annuale di 20.000 tunnellate hè mandatu à a Repubblica Ceca.

60ab6804ed079 60ab68040a888 60ab68181031a

A Repubblica Ceca, cunfini cù Germania, Austria, Pulonia è Slovacchia, hè un paese senza mare in l'Europa Centrale.A Repubblica Ceca hè situata in un bacinu quadrilateru alzatu da trè lati, cù terra fertili è ricche risorse forestali.A superficia forestale hè di 2,668 milioni di ettari, chì rapprisentanu circa 34% di a superficia tutale di u paese, classificendu 12th in l'Unione Europea.L'arbureti principali sò u pinu nuvola, l'abete, l'arburetu è u faghju.

Ci sò parechje fabbriche di mobili in a Repubblica Ceca, è pruducianu assai scarti è pezzi di legnu.U trituratore di chip di legnu risolve questi rifiuti.I particeddi di lignu chì sò sfracicati sò diffirenti in grandezza è usu.Pò esse usatu per a combustione diretta in e centrali elettriche, a fabricazione di pellets di legnu, i piatti di pressa, etc.

U trituratore di chip di legnu fattu in Cina cù una pruduzzione annuale di 20 000 tunnellate hè mandatu in a Repubblica Ceca.Spergu chì i rifiuti di legnu cecu seranu menu è menu è u tassu d'utilizazione cumpleta serà più altu è più altu.A terra hè a casa di tutti, è a prutegemu inseme.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi