A selezzione di materie prime per a macchina di pellet di biomassa hè assai impurtante

E macchine di pellet di biomassa sò aduprate per fà chips di legnu è altre pellets di carburante di biomassa, è i pellets resultanti ponu esse aduprati cum'è carburante.

A materia prima hè qualchì trattamentu di rifiuti in a produzzione è a vita, chì rializeghja a reutilizazione di risorse.Ùn tutti i scarti di pruduzzione ponu esse aduprati in i mulini di pellet di biomassa, allora chì tipu di materia prima pò esse aduprata?

1. Serratura

I chips di legnu sò pruduciati in modu consistente cù pellets lisci, alta durezza è cunsumu d'energia bassu.

2. Fabbrica di mobili picculi scaglie

Perchè a dimensione di particella hè relativamente grande, ùn hè micca faciule di sviluppà in a macchina industriale di pellet di legnu, cusì simu propensu à u bloccu, cusì i rasci anu da esse sfracicati prima di l'usu.

3. Crop leftovers

I residui di i culturi includenu paglia di cuttuni, paglia di granu, paglia di risu, stover di granu, cobs di granu, è altri steli di granu.I cosi-chiamati "resti di culturi" ponu esse sviluppati cum'è materie prime chì affettanu l'energia, è ancu qualchì altru usu suciale.Per esempiu, u granu di granu pò esse usatu cum'è una materia prima principale per a produzzione di xilitol, furfural è altri prudutti di tecnulugia chimica;A paglia di granu, l'aranciu di granu, u troncu di cuttuni è altre paglie diverse ponu esse fatte in pannelli di fibra dopu esse trattatu da l'equipaggiu è mischju cù resina

1 (18)
4. Restu

A proporzione di polvere di sabbia hè troppu ligera, ùn hè micca faciule d'entra in u granulatore di serratura, è hè faciule per bluccà.

5. Materiale di fibra

U materiale di fibra deve cuntrullà a lunghezza di a fibra, generalmente micca più di 5 mm.

L'usu di a macchina di pellet di biomassa ùn pò solu risolve u almacenamentu di i rifiuti, ma ancu ci porta novi benefici.


Tempu di post: May-09-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi