A pruduzzione sicura di granulatore di biomassa deve cunnosce queste

A pruduzzione sicura di granulatore di biomassa hè a prima priorità.Perchè sempre chì a sicurità hè assicurata, ci hè prufittu in tuttu.Per chì u granulatore di biomassa compie i difetti zero in usu, chì cose deve esse attentu à a produzzione di macchine?

1. Prima chì u granulatore di biomassa hè cunnessu à l'alimentazione, verificate prima u filu di terra.Hè pruibitu di cunnette l'alimentazione è di inizià a macchina quandu tutta a macchina ùn hè micca messa in terra.

2. Quandu hè cunnessu à l'alimentazione o di u travagliu, ùn toccu micca i cumpunenti elettrici in u cabinet elettricu è a cunsola, altrimenti scossa elettrica.

3. Ùn operate micca un pomo di switch cù e mani umide per evità scossa elettrica.

4. Ùn verificate micca i fili o rimpiazzà i cumpunenti elettrici cù l'electricità, altrimente vi uttene scossa elettrica o ferita.

5. Solu u persunale di riparazione cù qualificazioni operative currispundenti ponu riparà l'equipaggiu in cunfurmità stretta cù i requisiti di e cumpetenze di riparazione elettrica per prevene accidenti.
6. Quandu riparà a macchina, u persunale di mantenimentu di u granulator deve assicurà chì a macchina hè in un statu di travagliu fermu, è bluccà tutte e fonti di energia è appiccà i segni d'avvisu.

7. Ùn toccu i parti rotanti di a macchina cù e vostre mani o altri oggetti in ogni mumentu.Toccu e parti rotanti pruvucarà danni diretti à e persone o macchine.

8. Ci deve esse una bona ventilazione è illuminazione in l'attellu.Materiali è commodities ùn deve esse guardatu in l'attellu.U passaghju sicuru per u funziunamentu deve esse guardatu unobstructed, è a polvera in l'attellu deve esse pulita in u tempu.L'usu di u focu cum'è u fumu ùn hè micca permessu in l'attellu per evità l'occurrence di splusioni di polvera.

9. Prima di u turnu, verificate s'ellu l'installazione di prevenzione di u focu è di u focu hè cumplettamente efficace.

10. I zitelli ùn sò micca permessi di avvicinà a macchina in ogni mumentu.

11. Quandu si vultò u rullu di pressa cù a manu, assicuratevi di taglià u fornitu di energia, è ùn tocca micca u rullu di pressa cù e mani o altri oggetti.

12. Ùn importa micca in u statu di startup o shutdown, e persone chì ùn cunnosci micca abbastanza nantu à e proprietà meccaniche ùn deve micca operà è mantene a macchina.

Per fà u granulatore prufittu, a premessa deve esse sicura, è queste cose à sapè in a produzzione sicura deve esse guardata in mente.

1617686629514122


Tempu di post: May-04-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi