I Stati Uniti è l'industria europea di pellet di legnu industriale
L'industria di pellet di legnu industriale di i Stati Uniti hè posizionata per a crescita futura.
Hè un tempu di ottimisimu in uindustria di biomassa di lignu. Ùn ci hè solu un ricunniscenza crescente chì a biomassa sustenibile hè una soluzione climatica viable, i guverni l'incorporanu sempre più in e pulitiche chì li aiuteranu à ghjunghje à i so scopi di bassu carbonu è di energia rinnuvevule per a prossima dicada è oltre.
U capu trà queste pulitiche hè a Direttiva rivista di l'Energia Rinnovabile di l'Unione Europea per 2012-'30 (o RED II), chì hè statu un focusu maiò per noi in l'Associazione Industriale di Pellet di i Stati Uniti. U sforzu di RED II per armunizà a sustenibilità di a bioenergia in i Stati Membri di l'UE hè statu impurtante, è qualcosa chì l'industria sustene fermamente per via di l'influenza pusitiva chì pò avè nantu à u cummerciu di pellets di legnu.
L'ultime RED II sustene a bioenergia cum'è una strada per riduce l'emissioni di carbonu, è permette à i Stati Membri di utilizà a biomassa impurtata sustinibule per ghjunghje l'ugettivi di bassu carbonu è di energia rinnuvevuli cunsigliati in l'Accordu di Parigi. In cortu, RED II ci mette nantu à un altru decenniu (o più) di furnisce u mercatu europeu.
Cumu cuntinuemu à vede i mercati forti in l'Europa, cumminati cù a crescita prevista da l'Asia è novi settori, è entremu in una industria di u tempu eccitante, è ci sò alcune novi opportunità à l'orizzonte.
Fighjendu avanti
L'industria di pellet hà investitu più di $ 2 miliardi in a regione sud-est di i Stati Uniti in l'ultima decada per sviluppà una infrastruttura sofisticata è sfruttà e catene di fornitura sottoutilizate. In u risultatu, pudemu implementà in modu efficace u nostru pruduttu in u mondu.
Questu, inseme cù risorse di legnu abbundanti in a regione, permetterà à l'industria di pellet di i Stati Uniti di vede una crescita sustinibili per serve tutti questi mercati è più. A prossima dicada serà una eccitante per l'industria, è aspettemu ciò chì vene.
Tempu di post: 13-aug-2020