Rafforza a produtividade - Shandong Kingoro rinforza a furmazione di cunniscenza prufessiunale

L'apprendimentu hè u prerequisite fundamentale per ùn scurdà di l'intenzione originale, l'apprendimentu hè un sustegnu impurtante per cumpiendu a missione, è l'apprendimentu hè una garanzia favurevule per affruntà e sfide.U 18 di maghju, Shandong Kingoroproduttore di macchinari per pellet di segaturahà tenutu a "Formazione 2021 di cunniscenze prufessiunali chì enfatiza l'apprendimentu è a produtividade forte".

60a372f76992b

Ogni impiigatu pò furnisce solu à i clienti l'introduzione di u produttu di qualità è u serviziu post-vendita s'ellu maestra a cunniscenza principale di a macchina di pellet è i prudutti di a linea di produzzione in modu proficiente!

U fabricatore di pellet di Shandong Kingoro hà invitatu Zhang Bo, direttore di u dipartimentu tecnicu è di cuntrollu di qualità, per furmà a cunniscenza di l'equipaggiu di pellet professionale per u cumerciu domesticu è u persunale di vendita di cumerciu straneru, da u principiu di produzzione di macchina di pellet di legnu, macchina di pellet di biomassa è macchina di pellet di corteccia. Andà à l'applicazioni di l'industria per a furmazione dettagliata.

60a372f60361b

Attraversu l'apprendimentu è a furmazione cuntinua, rinfurzà a cunniscenza di basa di u persunale di vendita di a macchina di pellet di legnu è a linea di produzzione, migliurà a familiarità è l'impurtanza di l'impiegati in u so travagliu, è migliurà l'efficienza di u travagliu in u futuru travagliu.

Se vulete migliurà a qualità di l'impiegati, avete bisognu di furnisce continuamente diverse opportunità di furmazione è pratica.Shandong Kingoro hè impegnatu à diventà un capu in l'industria di a pellet machine.

60a372f68ba2860a37371d2816


Tempu di post: 19-May-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi