Cunsiglii di mantenimentu di a macchina di pellet di paglia

Tutti sapemu chì e persone anu da esse sottumessi à un esame fisicu ogni annu, è e vitture anu da esse mantenite ogni annu.Di sicuru, a macchina di pellet di paglia ùn hè micca escepzione.Hè ancu bisognu di mantene regularmente, è l'effettu serà sempre bonu.Allora cumu duvemu mantene a macchina di pellet di paglia?Spartemu cun voi u sensu cumunu di mantenimentu di a pellet machine.

1. Verificate regularmente i pezzi, una volta à u mese, verificate s'ellu l'ingaghjamentu di u verme, u verme, i bulloni nantu à u bloccu lubricating, i cuscinetti è l'altri parti in muvimentu sò flessibili è purtati.Se si trovanu difetti, anu da esse riparatu in u tempu, è ùn deve micca esse usatu senza vuluntà.
2. Dopu chì u granulatore hè utilizatu o firmatu, u tamburinu rotativu deve esse pigliatu per a pulitura è u polu restante in u bucket deve esse puliti, è dopu installatu per preparà per u prossimu usu.

3. S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, u corpu tutale di l'equipaggiu deve esse pulitu, è a superficia liscia di e parti di a machina deve esse chjappata cù oliu anti-ruggini è cuparti cù una tenda di tela.

1 (19)


Tempu di post: 07-07-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi