A macchina di pellet di paglia aiuta Harbin Ice City à vince a "Guerra di difesa di u celu blu"

Davanti à una sucietà di generazione di energia di biomassa in u conte di Fangzheng, Harbin, i veiculi in fila per trasportà a paglia in a pianta.

1617853092585813

In l'ultimi dui anni, u Contea di Fangzheng, s'appoghjanu nantu à i so vantaghji di risorsa, hà introduttu un prughjettu à grande scala di "Pelletizer Straw Pellets Biomass Power Generation" per stabilisce.

In u 2021, u prughjettu di l'energia verde sarà cumplettamente licenziatu, è più à u scopu previstu, per aiutà à Harbin Ice City à vince a "Guerra di difesa di u celu blu".

"Broker" attraversu a catena di l'industria agricula circular

"I 'brokers di paglia' nantu à a terra nera deve fà chì e vacche di paglia diventenu "tesori". Li Renying, un paesanu in Changlong Village, Baoxing Township, Fangzheng County, hà una nova professione - un broker di riciclamentu di paglia.

Quist'annu, Li Renying hà acquistatu una pressa di paglia è hà furmatu una flotta di trasportu.Sottu à a so urganizazione, 12 000 tunnellate di paglia prodotte da quasi 30 000 ettari di campi di risu in Baoxing Township sò state imballate cù successu è abbandunate u campu.

I paisani ùn anu micca bisognu di allungà e so mani è senza sforzu, è a paglia abbandunò u campu per preparà per l'aratu di primavera.U fumu di u brusgiatu di paglia ùn si vede più in campagna, è l'ambienti s'era sempre megliu.Esse un "broker" per a paglia hà ancu purtatu quasi 200 000 yuan in ingressu à Li Renying.

1617853145975952

A prusperazione di l'agricultura cù a scienza è a tecnulugia dà a paglia più pussibulità.In u 2019, s'appoghjanu nantu à a tecnulugia avanzata di cunversione di l'energia di a biomassa, u prughjettu "Biomass Power Generation", unu di i 100 più grandi prughjetti in a pruvincia, si stalla in Fangzheng, è a custruzzione di una centrale termale chì usa paglia cum'è carburante per a generazione di energia è u calore hè cuminciatu.

"A paglia pò esse usata cum'è carbone è hè più ecologica".U 1 di dicembre di u 2020, u prugettu hè statu ufficialmente cunnessu à a reta per a generazione di energia.Li Renying hà firmatu un cuntrattu di furnimentu di paglia cù a cumpagnia in anticipu è diventa ufficialmente un "broker di paglia".

"Per i terreni chì ùn sò micca adattati per l'operazioni di machini agriculi, a paglia ùn pò micca esse rotta è rinviata à u campu.Semu rispunsevuli di l'imballaggio è di abbandunà u campu, u trasportu à a centrale termica per l'accettazione è u pesu, è dopu l'utilizanu per a generazione di energia è generazione di calore ".Li Renying ci hà dettu chì ancu s'ellu hè stancu, a paglia hè cumpleta.L'usu hè una industria sunrise è hà sensu."Videndu chì u celu hè più blu è l'acqua hè più chjara in a mo cità nativa, avemu a ghjente felice".Li Renying hà ancu guadagnatu un sensu di orgogliu cum'è "broker di stalk".

 

"Dapoi a generazione di energia cunnessa à a rete, a cumpagnia hà acquistatu più di 100.000 tunnellate di materie prime di biomassa cum'è granu, paglia di risu, buccia di risu, etc., per generà 7,7 milioni di kilowatt-ora di elettricità".Fangzheng County Biomass Power Generation Company hà presentatu u direttore di produzzione.

U rapportu di u travagliu di u guvernu di Fangzheng County quist'annu hà ancu indicatu chì hè necessariu di prumove novi sviluppi in a custruzzione di l'ambiente ecologicu, prumove in modu stabile u "cuntatu ecologicu", formate gradualmente una produzzione verde è un stile di vita, è cresce assai l'utilizazione di risorse è energia.

L'energia verde di umacchina a pellet di pagliahà aiutatu Harbin Ice City à vince a "Guerra di difesa di u celu blu".

1617853180938889

 


Postu tempu: Apr-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi