U cuncorsu di fotografia Shandong Kingoro Machinery 2021 hè finitu cù successu

Per arricchisce a vita culturale corporativa è lode a maiò parte di l'impiegati, Shandong kingoro hà lanciatu u cuncorsu di fotografia 2021 cù u tema "Scopre a bellezza intornu à noi" in Aostu.

6121bc9988515

Dapoi u principiu di a cumpetizione, più di 140 entrate sò state ricevute.L'opere sò ricche di temi, vicinu à u travagliu è a vita, forti in appellu, temi di u travagliu prominenti, è anu boni effetti publicitarii.

In fine, i ghjudici prufessiunali selezziunati i travaglii vincitori di u cuncorsu basatu annantu à a valutazione cumpleta di u tema, l'innuvazione di cuntenutu, u livellu di qualità, etc., è ancu u votu di u contu publicu WeChat!

6121bc98b6599

A matina di u 20 d'aostu, a Sra Liu Qinghua, Direttore Finanziariu di u Gruppu, hà prisentatu premii à i vincitori di questu avvenimentu.

Shandong kingoro hè un fabricatore prufessiunale di carburante di biomassaequipamentu di pellet, l'equipaggiu di pellet di fertilizzanti organici è l'equipaggiu d'alimentazione.Hè stata impegnata à furnisce à i clienti una seria di setti cumpleti d'equipaggiu è setti cumpleti di prughjetti cum'è triturazione di biomassa, frantumazione, asciugatura, stampaggio, raffreddamento e imballaggio., In risposta à i diversi bisogni di i clienti, furnisce à i clienti valutazioni di risichi di l'industria, è implementà soluzioni di cunfigurazione è cuncepimentu basatu nantu à u spaziu di a pianta di u cliente.

A cumpagnia presta attenzione à a furmazione di u persunale è à a custruzzione culturale, svolge regularmente attività culturali chì aiutanu à cresce l'impiegati, è s'impegna à custruisce una impresa standardizzata, demucratica, innovativa è satisfactoria.

6121bc9b07634

6121bc9a54627 6121bc9c0061e


Tempu di Postu: Settembre-06-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi