Segretamente vi dicu 2 metudi per pruvà a qualità di i prudutti di a pellet di carburante di biomassa:
1. Pigliate un grande cuntinuu chì pò cuntene almenu 1 litru d'acqua, pisà, riempie u cuntinuu cù particeddi, pisà di novu, sottrae u pesu netu di u cuntinuu, è dividite u pesu di l'acqua piena da u pesu di u cuntinuu. particelle piene.
U risultatu di u calculu di pellets qualificati deve esse trà 0,6 è 0,7 kg / litru, stu valore pò ancu esse cunsideratu cum'è a gravità specifica di pellets, hè un paràmetru assai impurtante, indica s'ellu a prissioni hè curretta o micca quandu facenu pellets, quelli chì chì ùn sò micca Good particeddi hannu stu valore sottu 0,6, sò assai faciuli à crack è pulverize, è ch'elli vi pruducia assai di fine.
2. Mettite e pellets prudutte da a macchina di pellet di carburante di biomassa in un vetru d'acqua. Se i pellets affundanu à u fondu, prova chì a densità hè abbastanza alta è a pressione durante a furmazione hè abbastanza. Se i pellets flotanu nantu à a superficia di l'acqua, prova chì a densità hè assai bassa è a qualità hè assai povera. , Da un puntu di vista mecànicu, a so durabilità hè assai povera, è hè assai faciule di pulverizà o diventà fine.
Avete amparatu u metudu di pruvà a qualità di particella di a macchina di pellet di carburante?
Tempu di post: 02-02-2022