A paglia di quinoa pò esse usata cusì

A quinoa hè una pianta di u genus Chenopodiaceae, ricca in vitamini, polifenoli, flavonoidi, saponine è fitosteroli cù una varietà di effetti per a salute.A quinoa hè ancu alta in proteini, è u so grassu cuntene 83% di acidi grassi insaturati.

A paglia di quinoa, e sementi è e foglie sò tutti un grande putenziale di alimentazione

1619573669671634

A paglia di quinoa cuntene un altu cuntenutu di prutezione, di solitu 10,14% -13,94%.Hè trasfurmatu in pellets d'alimentazione cù una macchina di pellet di paglia.Quandu l'alimentazione di pecuri, u pesu di l'animali alimentati cù pellets di paglia di quinoa ùn hè micca menu di l'avena è l'orzu.Per l'animali chì sò alimentati, i pellets di paglia di quinoa anu un grande valore di alimentazione.

I pellets di paglia di quinoa sò fatti di paglia di quinoa è foglie à traversu l'equipaggiu di linea di produzzione di macchina di pellet di paglia, cum'è trituratori, essiccatori, macchinari di pellet, ecc. Cum'è pellets d'alimentazione, anu una nutrizione cumpleta, una stabilità forte, una digestione faciule è assorbimentu, è migliurà a digestibilità di l'alimentazione., Mata Salmonella in l'alimentazione di l'animali è rende u almacenamentu è u trasportu più economicu.

A dumanda di u mercatu internaziunale per a quinoa hè forte è a prospettiva di sviluppu hè assai larga.U trattamentu di paglia di quinoa deve ancu seguità u sviluppu.A scelta di una macchina di pellet di paglia per processà a paglia è e foglie di quinoa pò prevene efficacemente a brucia di paglia di quinoa, aumentà l'ingudu extra di l'agricultori, è truvà un altu valore nutrizionale per i bovini è ovini.Alimentazione, tumbà trè acelli cù una petra

1619573716341323

Avà hè a stagione alta per a piantazione di quinoa.Shandong Kingoro vi ricurdeghja di fà preparazione prima di cultivà.

1. Scelta di a trama:

Si deve esse piantatu nantu à i terreni cù terreni più altu, abbastanza sole, bona ventilazione è fertilità megliu.A quinoa ùn hè micca adattatu per u coltu ripetutu, evite u coltu cuntinuu, è duverebbe rotà a stubble di coltura raghjone.U primu cultu hè a soia è a patata, seguita da u granu è u sorgu.

2. Fertilizazione è preparazione di a terra:

In u principiu di a primavera, u tarrenu hè ghjustu scongelu, è quandu a tampiratura hè sempre bassa è l'evaporazione di l'acqua di a terra hè lenta, applicà u fertilizante di u pede per ottene a fusione di a terra è u fertilizante è un tagliu forte per almacenà l'acqua.Prima di cultivà, ogni piova casca è u raking hè fattu in u tempu per fà a parte suprana debule è a parte bassa solida.In a siccità, solu raking ma micca aratu hè realizatu è a compactazione hè realizata.In generale, 1000-2000 kilogrammi di manure decompostu di a splutazioni è 20-30 kilogrammi di fertilizante compostu di sulfate di potassiu sò appiicati per mu (667 metri quadrati / mu, u listessu sottu).Se u tarrenu hè relativamente poviru, a quantità di applicazione di fertilizante compostu pò esse aumentata in modu adattatu.

3. U periodu di piantazione hè generalmente sceltu in April è May, è a temperatura hè 15-20 ℃.A tarifa di sementa hè 0,4 kg per mu.A prufundità di sementa hè 1-2 cm.In generale, aduprate a sementa di columbine, ma a sementa di precisione di millet pò ancu esse usata per a sementa.U spaziu di fila hè di circa 50 cm, è u spaziu di a pianta hè di 15-25 cm.

Infine, Shandong Kingoromacchina a pellet di pagliaU fabricatore vole chì tutti l'agricultori duppianu a so pruduzzione è radduppianu u so redditu.

1619573750743126


Tempu di Postu: Apr-28-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi