Specificazioni di pellet è paraguni di metudi

Mentre chì i normi PFI è ISO parenu assai simili in parechje manere, hè impurtante nutà e differenze spessu sottili in e specificazioni è i metudi di prova riferiti, postu chì PFI è ISO ùn sò micca sempre paragunabili.

Ricertamenti, m'hà dumandatu di paragunà i metudi è e specificazioni riferiti in i normi PFI cù u standard ISO 17225-2 apparentemente simili.

Tenite in mente chì i normi PFI sò stati sviluppati per l'industria di pellet di legnu in l'America di u Nordu, mentre chì in a maiò parte di i casi, i normi ISO appena publicati s'assumiglianu à l'antichi standard EN, chì sò stati scritti per i mercati europei. ENplus è CANplus avà riferite à e specificazioni per e classi di qualità A1, A2 è B, cum'è delineatu in ISO 17225-2, ma i pruduttori producenu principalmente "grade A1".

Inoltre, mentre i normi PFI furniscenu criteri per i gradi premium, standard è di utilità, a maiò parte di i pruduttori fabricanu qualità premium. Questu esercitu paraguna i requisiti di a qualità premium di PFI cù a qualità ISO 17225-2 A1.

E specificazioni PFI permettenu un intervallu di densità di massa di 40 à 48 liri per metru cúbicu, mentre chì ISO 17225-2 riferisce un intervallu di 600 à 750 kilogrammi (kg) per metru cúbicu. (37,5 à 46,8 liri per pede cubicu). I metudi di prova sò diffirenti in quantu usanu cuntenituri di diverse dimensioni, metudi diffirenti di compactazione è diverse altezze di versazione. In più di sti differenzi, i dui metudi sò intrinsecamente un grande gradu di variabilità cum'è u risultatu di a prova dipende da a tecnica individuale. Malgradu tutte queste differenzi è a variabilità inherente, i dui metudi parenu generà risultati simili.

A gamma di diametru di PFI hè da 0,230 à 0,285 inch (5,84 à 7,24 millimetri (mm). Questu hè cun l'intelligenza chì i pruduttori americani utilizanu principarmenti una filiera di un quartu di pollice è alcune dimensioni ligeramente più grande. ISO 17225-2 richiede chì i pruduttori dichjaranu 6 o 8 mm, ognunu cù una tolleranza più o minus 1 mm, chì permette una gamma potenziale di 5 à 9 mm (da 0,197 à 0,354 inch), postu chì u diametru di 6 mm s'assumiglia più à l'abitudine di un quartu di pollice (6,35 mm). ) die taglia, si avissi a essiri pruduttori dichjarà 6 mm Hè incerta quantu u pruduttu di diametru 8 mm avissi a effettu stufa I metudi di prova usanu caliper per misurà u diamitru induve u valore mediu.

Per a durabilità, u metudu PFI seguita u metudu tumbler, induve e dimensioni di a camera sò 12 inch per 12 inch per 5,5 inch (305 mm per 305 mm per 140 mm). U metudu ISO usa un tumbler simili chì hè pocu più chjucu (300 mm per 300 mm per 120 mm). Ùn aghju micca truvatu e differenze in e dimensioni di scatula per causà una diferenza significativa in i risultati di a prova, ma in teoria, a scatula ligeramente più grande puderia suggerisce una prova pocu più aggressiva per u metudu PFI.

PFI definisce fine cum'è materiale chì passa per una schermu di maglia di filu di un ottavu inch (3.175-mm square hore). Per l'ISO 17225-2, i fine sò definiti cum'è materiale chì passa per un schermu di foru tondu di 3,15 mm. Ancu s'è e dimensioni di a schermu 3.175 è 3.15 parenu simili, perchè a schermu PFI hà fori quadrati è a schermu ISO hà fori tondi, a diferenza in a dimensione di l'apertura hè di circa 30 per centu. Comu tali, a prova PFI classifica una parte più grande di u materiale cum'è fine chì rende più difficiuli di passà a prova di fine PFI, malgradu avè un requisitu di fine paragunabile per ISO (i dui riferite à un limitu di fine di 0,5 per centu per u materiale in saccu). Inoltre, questu pruvucarà u risultatu di a prova di durabilità per esse circa 0,7 più bassu quandu hè pruvatu cù u metudu PFI.

Per u cuntenutu di cendra, sia PFI è ISO utilizanu temperatures abbastanza simili per a cendra, 580 à 600 gradi Celsius per PFI, è 550 C per ISO. Ùn aghju micca vistu una diferenza significativa trà queste temperature, è cunsidereghja sti dui metudi per furnisce risultati paragunabili. U limitu PFI per cendra hè 1 per centu, è u limitu ISO 17225-2 per cendra hè 0,7 per centu.

In quantu à a lunghezza, PFI ùn permette micca più di 1 per centu per esse più longu di 1,5 inches (38,1 mm), mentre chì ISO ùn permette micca più di 1 per centu per esse più di 40 mm (1,57 inches) è micca pellets più longu di 45 mm. Quandu paragunate 38,1 mm 40 mm, a prova PFI hè più rigurosa, però, a specificazione ISO chì nisun pellet pò esse più longu di 45 mm pò fà e specificazioni ISO più rigurose. Per u metudu di teste, a prova PFI hè più accurata, in quantu a prova hè realizata nantu à una dimensione minima di mostra di 2.5 liri (1.134 grammi) mentre chì a prova ISO hè realizata nantu à 30 à 40 grammi.

1d3303d7d10c74d323e693277a93439

PFI è ISO utilizanu metudi di calorimeter per determinà u valore di calore, è i dui testi riferiti dannu risultati comparabili direttamente da u strumentu. Per l'ISO 17225-2, però, u limitu specificatu per u cuntenutu energeticu hè spressu cum'è u valore caloricu nettu, chjamatu ancu u valore caloricu più bassu. Per PFI, u valore caloricu hè spressu cum'è u putere caloricu grossu, o più altu putere calori (HHV). Sti paràmetri ùn sò micca direttamente paragunabili. ISO furnisce un limitu chì i pellets A1 deve esse più grande o uguale à 4,6 kilowatt-ora per kg (equivalente à 7119 Btu per libbra). U Standard PFI richiede à u pruduttore di divulgà u minimu HHV cum'è ricevutu.

U metudu ISO per u cloru riferenzi a cromatografia ionica cum'è u metudu primariu, ma hà una lingua per permette parechje tecniche di analisi diretta. PFI elenca parechji metudi accettati. Tutti sò diffirenti in i so limiti di rilevazione è l'instrumentazione necessaria. U limitu di PFI per u cloru hè 300 milligrammi (mg), per kilogramu (kg) è u requisitu ISO hè 200 mg per kg.

PFI ùn hà micca attualmente metalli listati in u so standard, è ùn hè micca specificatu un metudu di prova. ISO hà limiti per ottu metalli, è riferisce un metudu di prova ISO per l'analisi di metalli. ISO 17225-2 elenca ancu i requisiti per parechji paràmetri supplementari chì ùn sò micca inclusi in i normi PFI, cumprese a temperatura di deformazione, l'azotu è u zolfo.

Mentre chì i normi PFI è ISO parenu assai simili in parechje manere, hè impurtante nutà e differenze spessu sottili in e specificazioni è i metudi di prova riferiti, postu chì PFI è ISO ùn sò micca sempre paragunabili.


Tempu di posta: 27-aug-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi