Machine à pellet à biomasse Kingoro à l'ASEAN Expo 2021

U 10 di settembre, a 18th China-ASEAN Expo hà apertu in Nanning, Guangxi.L'Expo China-ASEAN implementerà cumplettamente i requisiti di "aumentà a fiducia reciproca strategica, rinfurzà a cooperazione economica è cummerciale, rinfurzà l'innuvazione tecnologica è rinfurzà a cooperazione anti-epidemica" per prumove a cooperazione Cina-ASEAN à un novu livellu.

Custruite inseme a "Belt and Road" è custruisce una cumunità Cina-ASEAN più vicina cun un futuru cumuni.

Tempu di l'esposizione: 10-13 settembre 2021

Formatu di mostra: mostra fisica + East Expo on Cloud, una cumminazione di online è offline

Locu di l'esposizione: Nanning International Convention and Exhibition Center

613b2070e7166

Shandong Kingoro Machinery Co., Ltd. hè statu invitatu à participà à sta esposizione per mostrà l'equipaggiu d'energia intelligente è e macchine di pellet di biomassa.

A macchina di pellet hè un tipu d'equipaggiu di pretrattamentu di energia di biomassa.Aduprate principalmente a biomassa da u trasfurmazioni agriculi è forestali, cum'è chips di legnu, paglia, buccia di risu, corteccia è altre biomassa cum'è materie prime, è solidificate in carburanti di pellet d'alta densità attraversu pretrattamentu è trasfurmazioni.

613b200bb9fe9

L'ASEAN Expo persegue u sviluppu, favurisce una situazione win-win, è trasmette speranza.Hà custruitu una grande piattaforma per a cooperazione Cina-ASEAN è hà vistu u viaghju straordinariu di China-ASEAN in a stessa barca.

613b23dc68731

Shandong kingoro coglie coraggiosamente l'opportunità, migliurà continuamente l'innuvazione tecnologica, ghjoca u rolu di l'innuvazione tecnologica è espansione continuamente a cooperazione cù i paesi longu a "Belt and Road" per custruisce una cumunità di futuru cumuni.

Shandong kingoro vi aspetta à Nanning International Convention and Exhibition Center, numeru di stand: S007.

613b200c9ddf1


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi