USIPA: L'esportazioni di pellet di legnu di i Stati Uniti cuntinueghjanu senza interruzzione
In mezu à a pandemia globale di coronavirus, i pruduttori industriali di pellet di legnu di i Stati Uniti cuntinueghjanu l'operazioni, assicurendu nisuna interruzzione di furnimentu per i clienti glubali secondu u so pruduttu per a produzzione di calore è energia di legnu rinnuvevule.
In una dichjarazione di u 20 di marzu, USIPA, l'associu cummerciale senza prufittu chì rapprisenta tutti l'aspetti di l'industria di l'esportazione di pellet di legnu, cumpresi i capi di produzzione glubale cum'è Enviva è Drax, hà dettu chì finu à a data, i so membri informanu chì a produzzione di pellet di legnu ùn hè micca stata affettata, è a catena di fornitura completa di i Stati Uniti cuntinueghja à operare senza interruzzione.
"Durante questi tempi senza precedente, i nostri pinsamenti sò cun tutti quelli affettati, è ancu quelli in u mondu chì travaglianu per cuntene u virus COVID-19", disse Seth Ginther, direttore esecutivu USIPA.
"Cù i novi dettagli chì emergenu ogni ghjornu nantu à a diffusione di COVID-19, a nostra industria hè focu annantu à assicurà a sicurezza è u benessere di a nostra forza di travagliu, e cumunità lucali induve operemu, è a continuità di l'affari è l'affidabilità di l'offerta per i nostri clienti in u mondu." u livellu federale, Ginther hà dettu, u guvernu di i Stati Uniti hà publicatu una guida è hà identificatu l'industria di l'energia, u legnu è i prudutti di legnu, frà altri, cum'è infrastruttura critica essenziale. "In più, una quantità di stati in i Stati Uniti anu implementatu e so propiu misure d'emergenza. L'azzione iniziale da i guverni statali indica chì i pellets di legnu sò cunsiderate un asset strategicu per a risposta COVID-19 in a consegna di energia è generazione di calore.
"Avemu capitu chì a situazione hè in evoluzione rapida à una scala glubale è travagliendu strettamente cù l'agenzii federali è statali di i Stati Uniti, è ancu i nostri membri è partenarii in u mondu per assicurà chì i pellets di legnu di i Stati Uniti cuntinueghjanu à furnisce energia è calore affidabili durante stu tempu sfida. ", hà cunclusu Ginther.
In u 2019, i Stati Uniti anu esportatu pocu menu di 6,9 milioni di tunnellate metriche di pellet di legnu à i clienti d'oltremare in più di una decina di paesi, secondu u Serviziu Agriculu Stranieru di u USDA. U Regnu Unitu era u primu importatore, seguitu distante da Belgio-Lussemburgu è Danimarca.
Tempu di post: Apr-14-2020