Cù u rapidu sviluppu di l'industria bovina, a contaminazione di manure hè diventata un prublema maiò. Sicondu i dati pertinenti, in certi lochi, u manure di vacche hè un tipu di rifiutu, chì hè assai suspettatu. A contaminazione di u manure di vacca à l'ambiente hà superatu a contaminazione industriale. A quantità tutale hè ancu più di 2 volte. U sterco di vacca pò esse trasfurmatumacchina di pellet biomesscù una machina di pellet di carburante per a combustione, ma u sterco di vacca hà una altra funzione, risulta esse una lavapiatti.
Una vacca pruduce più di 7 tunnellate di manure annu, è una vacca gialla produce trà 5 è 6 tunnellate di manure.
A causa di a mancanza d'attenzione à u trattamentu di u sterco di vacca in parechji lochi, ùn ci sò in fondu strutture di trattamentu di sterco di vacca in certi lochi induve l'allevamentu di vacche hè cuncentrata.
In u risultatu, u sterco di vacca hè ammucciatu indiscriminatamente in ogni locu, soprattuttu in l'estiu, l'odore hè crescente, chì ùn hà micca solu un impattu negativu in a vita normale di i residenti circundanti, ma ancu a fonte di l'allevu è a ripruduzzione di parechji patogeni bacteriali. , chì hà un impattu seriu nantu à a cumunità di ripruduzzione. .
Inoltre, a sterpa di vacca cruda hè direttamente nantu à a terra, genera calore, cunsuma l'ossigenu di a terra, pruvucarà a brusgia di e radiche, è ancu sparghje l'ova di parassiti è microorganismi patogeni.
In Tibet, stu sterco di vacca hè diventatu una spezia di tesoru. Si dice chì i Tibetani mettenu sterco di vacca nantu à u muru per vede a so ricchezza. Quellu chì hà più sterco di vacca nantu à u muru mostra quale hè u più riccu.
U sterco di vacca hè chjamatu "Jiuwa" in tibetanu. "Jiuwa" hè stata utilizata com'è carburante per u tè è a cucina in Tibet per millaie d'anni. L'agricultori è i pastori chì vivenu in l'altipiano nevoso u consideranu un carburante megliu. Hè cumplitamenti sfarente da u sterco di vacca in u sudu è ùn hà micca odore.
Inoltre, u sterco di vacca hè spessu usatu per lavà i piatti in i casi tibetani. Dopu avè bevutu a tazza di tè di burru, piglianu una manciata di sterpa di vacca è u frettu in a tazza, ancu s'ellu era lavatu i piatti.
U sterco di vacca pò esse trattatu custruendu un digestore di biogas, chì hà un bonu effettu. Ùn solu solu risolve a fonte di carburante di e massi, ma ancu rende u sterco di vacca cumplettamente descompostu. U residu è u liquidu di u biogas sò assai boni fertilizzanti organici, chì ponu migliurà e proprietà intrinseche di frutti è ligumi. Qualità, riduce l'investimentu.
U sterco di vacca hè una bona materia prima per cultivà funghi. U sterco di vacca pruduciutu da una vacca annu pò cultivà un mu di funghi, è u valore di output per mu pò esse più di 10 000 yuan.
Avà, pò turnà u manure in un tesoru, è processà pellets di biomassa in carburante pellet di biomassa cù un prezzu bassu, una qualità stabile, un grande spaziu di mercatu è una prutezzione ambientale, in modu di ottene benefici più altu.
Per utilizà u sterco di vacca per processà u carburante di pellet, in prima parte, u sterco di vacca hè pulverizatu in polvera fina à traversu un pulverizzatore, è poi secca à u intervalu di umidità specificata attraversu un cilindru d'asciugatura, è poi direttamente pelletizatu da umacchina a pellet di carburante. Piccula dimensione, altu valore caloricu, almacenamentu è trasportu faciule, etc.
A combustione di carburante di pellet di biomassa di sterco di bovini hè senza contaminazione, è l'anidride sulfurosa è altri gasi in l'emissioni sò in u scopu di e regule di prutezzione ambientale.
U carburante di pellet di biomassa di sterco di bovini pò esse usatu in e famiglie è in e centrali elettriche, è a frassina scaricata pò esse venduta à i dipartimenti di custruzzione di strada per pavimentazione di strade, è pò ancu esse usata cum'è adsorbenti d'acqua è fertilizzanti organici.
Tempu di Postu: Mar-12-2021