I residui di caffè ponu ancu esse usatu per fà carburante di biomassa cù un granulatore di biomassa!

I residui di caffè ponu ancu esse aduprati per fà biocarburanti cù un pelletizzatore di biomassa !Chjamate lu carburante di biomassa di caffè!

1615080627271862

Più di 2 miliardi di tazzi di caffè sò cunsumati in u mondu ogni ghjornu, è a maiò parte di i fondi di caffè sò ghjittati, cù 6 milioni di tunnellati mandati à a discarica ogni annu.A descomposizione di u caffè libera metanu in l'atmosfera, un gasu di serra cù un potenziale di riscaldamentu glubale 86 volte più altu di l'anidride carbonica.

I terreni di caffè ponu esse trasfurmati in un pelletizzatore di biomassa per l'usu cum'è carburante di biomassa è cuntribuiscenu à l'economia circular:

Una manera faciule di riciclà i cafè hè di usà cum'è fertilizante.

1615080668729550

Parechji caffè è catene di caffè offrenu à i so clienti spazii gratuiti per piglià è aduprà in u giardinu.Ma siate avvirtati: A ricerca mostra chì i terreni di cafè deve esse compostu per almenu 98 ghjorni prima di mette in e piante.Perchè u caffè cuntene alta concentrazione di cafeina, àcitu chlorogenicu è tannini chì sò tossichi per e piante.
Dopu chì i terreni di cafè sò composti, sti tossini sguassate è e piante ponu benefiziu da u potasio è u nitrogenu cuntenuti in i fasgioli tostati.

Dopu chì u residuu hè ricuperatu, pò ancu esse pressatu in carburante di pellet di biomassa da u nostru pelletizer di biomassa.U carburante di pellet di biomassa hà assai usi è vantaghji cum'è i seguenti: U carburante di pellet di biomassa hè una energia rinnuvevule pulita è à pocu carbonu, utilizata cum'è carburante di caldaia, hà un longu tempu di combustione, una temperatura alta di u fornu di combustione intensificata, è hè economica è micca. - inquinanti per l'ambiente.Hè un carburante d'alta qualità ecologicu per rimpiazzà l'energia fossili convenzionale.

Hè basatu annantu à i residui agriculi è forestali cum'è a materia prima principale.Dopu à slicing (crushing grossolana) - pulverizing (polvere fina) - secca - granulation - cooling - imballaggio è altri prucessi, hè infine trasformatu in un carburante amichevule di l'ambiente cun un altu valore caloricu è di combustione.piena.

U carburante di biomassa macinata di caffè pò esse usatu per l'acqua calda à alta temperatura necessaria per a trasfurmazioni di prudutti industriali cum'è tessili, stampa è tintura, fabbricazione di carta, alimentazione, gomma, plastica, chimica è medicina, è pò ancu esse aduprata per imprese, istituzioni. , alberghi, scole, catering è industrie di serviziu.per riscaldamentu, bagnu, aria condizionata è acqua calda domestica.
In cunfrontu cù altri metudi di produzzione, u metudu di solidificazione di a biomassa hà e caratteristiche di un prucessu di produzzione simplice è di l'equipaggiu, u funziunamentu faciule è a realizazione faciule di a produzzione industriale è l'usu à grande scala.

Se a paglia di colti hè solidificata è furmata per esse sviluppata è utilizata in modu efficace per rimpiazzà u carbone crudu, hè di grande significatu per alleviare in modu efficace a carenza di energia, cuntrullà a contaminazione di i rifiuti organici, prutegge l'ambiente ecologicu è prumove u sviluppu armoniu di l'omu è a natura.

1619334674153784

U set cumpletu di granulatore di biomassa pò ancu processà gusci di arachidi, bagasse, gusci di palma, gusci di fagioli, gusci di coccu, castor, residui di tabacco, steli di mustarda, bambù, residui di juta, residui di tè, cannucce, serratura, buccia di risu, buccia di girasole. steli di cuttuni, steli di granu, seta di palma, residui medicinali è altri culturi è scarti forestali chì cuntenenu fibre di legnu sò estrusi fisicamente in particelle combustibili.


Tempu di post: May-03-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi