Macchina di pellet di biomassa chì forma a cunniscenza di carburante

Quantu hè u valore caloricu di i briquettes di biomassa dopu a machinazione di pellet di biomassa?Chì sò e caratteristiche?Chì sò u scopu di l'applicazioni?Segui uproduttore di macchina a pelletper fà un ochju.

1. U prucessu tecnologicu di carburante di biomassa:

U carburante di biomassa hè basatu annantu à i residui agriculi è forestali cum'è a materia prima principale, è hè infine trasformatu in carburanti amichevuli di l'ambiente cù un altu valore caloricu è una combustione sufficiente attraversu l'equipaggiu di linea di produzzione cum'è affettatrici, pulverizzatori, asciugatrici, pelletizzatori, refrigeratori e presse..Hè una fonte d'energia rinnuvevule pulita è bassu di carbonu.

Cum'è un carburante per l'equipaggiu di combustione di biomassa, cum'è i bruciatori di biomassa è e caldaie di biomassa, hà un longu tempu di combustione, una combustione rinfurzata, una temperatura alta di u fornu, hè economicu è ùn hà micca contaminazione di l'ambiente.Hè un carburante d'alta qualità ecologicu chì rimpiazza l'energia fossili convenzionale.

2. Caratteristichi di Biomass Fuel:

1. Energia verde, pulita è prutezzione di l'ambiente:

Burning hè senza fumu, senza gustu, pulitu è ​​​​ecologicu.U so cuntenutu di zolfo, cendra è nitrogenu sò assai più bassu di carbone, petroliu, etc., è hà zero emissioni di diossidu di carbonu.Hè una energia ecologica è pulita è gode di a reputazione di "carbone verde".

2. Low cost è altu valore aghjuntu:

U costu di l'usu hè assai più bassu di quellu di l'energia di pitroliu.Hè una energia pulita chì rimpiazza l'oliu, chì hè assai favuritu da u paese, è hà un spaziu di mercatu largu.

3. U almacenamentu convenientu è u trasportu cù una densità aumentata:

U carburante modellatu hà un picculu voluminu, una alta gravità specifica è una densità alta, chì hè cunvene per a trasfurmazioni, cunversione, almacenamentu, trasportu è usu cuntinuu.

4. Alta efficienza è risparmiu d'energia:

U valore caloricu hè altu.U valore caloricu di 2,5 à 3 kg di carburante di pellet di legnu hè equivalente à u valore caloricu di 1 kg di diesel, ma u costu hè menu di a mità di quellu di diesel, è a tarifa di burnout pò ghjunghje à più di 98%.

5. Applicazione larga è applicabilità forte:

I carburanti stampati ponu esse largamente usati in a produzzione industriale è agricula, a generazione di energia, u riscaldamentu, a caldaia, a cucina, è tutte e famiglie.

1626313896833250

3. Scopu di l'applicazione di carburante di biomassa:

Invece di u diesel tradiziunale, l'oliu pisanti, u gasu naturale, u carbone è altre fonti di energia petrochimica, hè utilizatu com'è carburante per e caldaie, l'equipaggiu d'asciugatura, i forni di riscaldamentu è l'altri equipaghji di energia termale.

I pellets fatti di materie prime di legnu anu un bassu valore caloricu di 4300 ~ 4500 kcal / kg.

 

4. Chì ghjè u valore caloricu di pellets di carburante di biomassa ?

Per esempiu: tutti i tipi di pinu (pinu rossu, pinu biancu, Pinus sylvestris, abete, etc.), legnu duru miscellaneous (cum'è quercia, catalpa, olmu, etc.) sò 4300 kcal / kg;

Legnu miscellaneous soft (pioppu, betula, abete, etc.) hè 4000 kcal / kg.

U bassu valore caloricu di pellets di paglia hè 3000 ~ 3500 kcal / km,

3600 kcal / kg di fagioli di fagioli, di cuttuni, di cunchiglia di arachidi, etc.;

Corn stalks, colza, etc. 3300 kcal / kg;

A paglia di granu hè 3200 kcal / kg;

A paglia di patata hè 3100 kcal / kg;

I steli di risu sò 3000 kcal / kg.


Tempu di post: 19-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi