Un carburante di pellet di biomassa ecologicu - pellets di corteccia

A macchina di pellet di carburante di biomassa hè una macchina chì comprime fisicamente l'corteccia triturata è altre materie prime in pellets di carburante.Ùn ci hè bisognu di aghjunghje un ligatu durante u prucessu di pressa.Si basa nantu à u bobinamentu è l'estrusione di a fibra di scorcia stessu.Forte è liscia, faciule da brusgià, senza fumu, hè un carburante di pellet di biomassa ecologicu.

1 (41)
Caratteristiche di a macchina di pellet di carburante di biomassa:

1. L'anellu verticali fustu apposta per e caratteristiche di a gravità specifica di l'corteza bassa, aderenza povira è difficultà à pressa.

2. U disignu di muffa di doppia strata pò allargà a vita di serviziu.

3. A lubricazione automatica è l'iniezione automatica d'oliu assicuranu u funziunamentu à longu andà di a pellet machine, salvendu u travagliu è riducendu i costi di mantenimentu.

4. Bona stabilità, serviziu post-vendita prufessiunale, guida di stallazione in situ, furmazione di debugging gratuitu.

1 (19)

Precauzioni per a macchina di pellet di carburante di biomassa:

1. U ritrattu di Jingerui biomass fuel pellet machine hè una vera scena di l 'attellu.Attenti à i ritratti di furti di rete, chì vi causarà perdite.

2. Furnisce u serviziu di macchina di prova, furnisce i casi di i clienti, benvenuti à visità in ogni mumentu.

3. A cortezza deve esse sfracicata prima di pudè esse fatta in granuli.U cuntenutu di umidità di u materiale deve esse 10-18%.Se u cuntenutu di umidità hè troppu altu, deve esse seccu.A pressa di granule ùn hà micca bisognu di aghjunghje leganti.

1551427495312018


Tempu di post: 01-01-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi