Un settore emergente di pellet in Cile

"A maiò parte di e piante di pellet sò chjuche cù una capacità annuale media di circa 9 000 tunnellate. Dopu à i prublemi di carenza di pellet in 2013, quandu solu circa 29 000 tunnellate sò state prodotte, u settore hà mostratu una crescita esponenziale righjunghjendu 88 000 tunnellate in 2016 è hè previstu di ghjunghje à almenu 290 000 tunnellate in 2021″

U Cile ottene u 23 per centu di a so energia primaria da a biomassa. Questu include u legnu, un carburante largamente utilizatu in u riscaldamentu domesticu, ma ancu ligatu à a contaminazione di l'aria lucale. In l'ultimi anni, e tecnulugia novi è i carburanti di biomassa più puliti è più efficaci, cum'è i pellets, avanzanu à un bonu ritmu. Dr Laura Azocar, un ricercatore in l'Università di La Frontera, offre una visione di u cuntestu è u statu attuale di i mercati è tecnulugii ligati à a produzzione di pellet in Cile.

Sicondu u Dr AZOCAR, l'usu di legnu cum'è fonte d'energia primaria hè una particularità di u Cile. Questu hè in relazione cù e tradizioni è a cultura chilena, in più di l'abbundanza di biomassa forestale, l'altu costu di i carburanti fossili, è l'inguerni friddi è chiusi in a zona cintrali-meridionale.

timg

Un paese forestale

Per cuntestualizà sta dichjarazione, deve esse mintuatu chì u Cile hà attualmente 17,5 milioni di ettari (ha) di furesta: 82 per centu foresta naturale, 17 per centu piantazioni (principalmente pini è eucalyptus) è 1 per centu pruduzzione mista.

Questu hà significatu chì, malgradu a rapida crescita sperimentata da u paese, cù un inguernu per capita attuale di US $ 21 000 per annu è una speranza di vita di 80 anni, ferma un pocu sviluppatu in termini di sistemi di riscaldamentu di casa.

In fattu, di l'energia tutale cunsumata per u riscaldamentu, u 81 per centu vene da u legnu, chì significa chì circa 1,7 milioni di famiglie in Cile utilizanu attualmente stu carburante, righjunghjendu un cunsumu annu tutale di più di 11,7 milioni di m³ di legnu.

Alternative più efficaci

L'altu cunsumu di legnu hè ancu ligatu à a contaminazione di l'aria in Cile. U 56 per centu di a pupulazione, vale à dì, vicinu à 10 milioni di persone sò esposti à cuncentrazioni annuali di 20 mg per m³ di materiale particulatu (PM) menu di 2,5 pm (PM2,5).

Circa a mità di questa PM2.5 hè attribuita à a combustione di legnu / Questu hè duvuta à una quantità di fatturi, cum'è u legnu pocu seccu, a bassa efficienza di stufa è u poviru insulamentu di e case. Inoltre, ancu s'è a combustione di legnu hè assuciata cum'è diossidu di carbonu (C02) neutrale, a bassa efficienza di i stufa hà implicatu emissioni di C02 equivalenti à quella emessa da i stufe di kerosene è di gas liquefied.

Testu

 

Nta l'ultimi anni, l'aumentu di i livelli di educazione in Cile hà risultatu in una sucità più empowered chì hà cuminciatu à manifestà e dumande ligate à a preservazione di u patrimoniu naturali è a cura di l'ambiente.

Inseme à ciò chì sopra, un sviluppu esponenziale di a ricerca è a generazione di capitale umanu avanzatu hà permessu à u paese di affruntà queste sfide per mezu di a ricerca di e tecnulugia novi è di novi carburanti chì rispondenu à a necessità esistente di riscaldamentu di casa. Una di queste alternative hè stata a produzzione di pellets.

Interruttore di stufa fora

L'interessu in l'usu di pellet in Cile hè statu iniziatu versu u 2009 durante u quale l'importazione di stufe di pellet è caldaie da l'Europa principia. Tuttavia, l'altu costu di l'impurtazione hà dimustratu una sfida è l'assunzione hè stata lenta.

33b9232d1cbe628d29a18d7ee5ed1e1

Per popularizà u so usu, u Ministeru di l'Ambiente hà lanciatu in u 2012 un prugramma di rimpiazzamentu di stufa è caldaia per i settori residenziale è industriale. incorporazione di certi fabricatori di apparecchi lucali.

A mità di sti stufe è caldaie si trovanu in u settore residenziale, 28 per centu in l'istituzioni pubbliche è circa 22 per centu in u settore industriale.

Micca solu pellets di legnu

Pellets in Chile sò pruduciati principarmenti da u pinu radiata (Pinus radiata), una spezia di piantazioni cumuni. In u 2017, ci era 32 piante di pellet di diverse dimensioni distribuite in i zoni Centrali è Meridionali di u paese.

- A maiò parte di e piante di pellet sò chjuchi cù una capacità annuale media di circa 9 000 tunnellate. Dopu à i prublemi di carenza di pellet in 2013, quandu solu circa 29 000 tunnellati sò stati pruduciutu, u settore hà dimustratu una crescita esponenziale chì righjunghji 88 000 tunnellate in 2016 è hè previstu di ghjunghje à almenu 190 000 tunnellate da 2020, disse Dr Azocar.

Malgradu l'abbundanza di biomassa forestale, sta nova sucietà cilena "sostenibile" hà generatu interessu da l'imprendituri è i circadori in a ricerca di materie prime alternative per a produzzione di carburanti di biomassa densificata. Ci sò numerosi Centri Naziunali di Ricerca è Università chì anu sviluppatu a ricerca in questa zona.

À l'Università di La Frontera, u Centru di Gestione di Rifiuti è Bioenergie, chì appartene à u Nucleu Scientificu BIOREN è assuciatu cù u Dipartimentu di Ingegneria Chimica, hà sviluppatu un metudu di screening per l'identificazione di e fonti di biomassa lucali cun potenziale energeticu.

Buccia di nocciola è paglia di granu

e98d7782cba97599ab4c32d90945600

U studiu hà identificatu a buccia di avellana cum'è a biomassa cù e migliori caratteristiche per esse brusgiate. Inoltre, a paglia di granu s'hè distinta per a so alta dispunibilità è l'impattu ambientale generatu da a pratica abituale di paglia è stubble burning. U granu hè una cultura maiò in Cile, cultivatu annantu à circa 286 000 ettari è genera circa 1,8 milioni di tunnellate di paglia annu.

In u casu di buccia di avellana, ancu s'è sta biomassa puderia esse direttamente brusgiata, a ricerca hà focu annantu à u so usu per a produzzione di pellet. U mutivu si trova à affruntà a sfida di generà carburanti di biomassa solida chì si adattanu à a realità lucale, induve e pulitiche publiche anu purtatu à rimpiazzà e stufe à legnu cù stufe à pellet, per trattà i prublemi di a contaminazione di l'aria lucale.

I risultati sò stati incoraggianti, i risultati preliminari suggerenu chì questi pellets rispondenu à i paràmetri stabiliti per i pellets d'origine legnosa secondu ISO 17225-1 (2014).

In u casu di a paglia di granu, e teste di torrefazione sò state realizate per migliurà alcune caratteristiche di sta biomassa, cum'è a dimensione irregulare, a bassa densità apparente è a bassa putenza calorifica, trà l'altri.

A torrefazione, un prucessu termale realizatu à temperature moderate sottu un ambiente inerte, hè stata ottimizzata apposta per stu residu agriculu. I risultati iniziali suggerenu un aumentu significativu di l'energia ritenuta è u valore caloricu in cundizioni di operazione moderate sottu 150 ℃.

U cosiddettu pellet neru pruduciutu à una scala pilotu cù sta biomassa torreficata hè carattarizatu da a norma europea ISO 17225-1 (2014). I risultati eranu auspicious, righjunghjendu un aumentu di a densità apparente da 469 kg per m³ à 568 kg per m³ grazia à u prucessu di pretrattamentu di torrefazione.

I sfidi pendenti sò destinati à truvà tecnulugia per riduce u cuntenutu di microelementi in pellets di paglia di granu torrefied per ottene un pruduttu chì pò entre in u mercatu naziunale, aiutendu à cumbatte i prublemi ambientali chì affettanu u paese.


Tempu di post: 10-aug-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi