Lettonia hè un picculu paese di l'Europa di u Nordu situatu à l'est di Danimarca nantu à u Mari Balticu. Aiutatu da una lupa, hè pussibule di vede a Letonia nantu à una mappa, cunfinata cù l'Estonia à u nordu, a Russia è a Bielorussia à l'est, è a Lituania à u sudu.
Stu paese diminutivu hè apparsu cum'è una putenza di pellet di legnu in ritmu per rivali cù u Canada. Cunsiderate questu: A Lettonia produce attualmente 1,4 milioni di tunnellate di pellet di legnu annu da una zona forestale di solu 27 000 chilometri quadrati. U Canada pruduce 2 milioni di tunnellate da una zona forestale chì hè 115 volte più grande di a Lettonia - circa 1,3 milioni di ettari quadrati. Ogni annu, a Lettonia pruduce 52 tunnellate di pellets di legnu per chilometru quadru di furesta. Per chì u Canada currisponde à questu, duvemu pruduce più di 160 milioni di tunnellate annu!
In uttrovi 2015, aghju visitatu a Lettonia per riunioni di u Cunsigliu Europeu di Pellet-organisazione di u schema di certificazione di qualità di pellet ENplus. Per parechji di noi chì sò ghjunti prima, Didzis Palejs, presidente di l'Associazione Lettonia di Biomassa, hà urganizatu una visita à una pianta di pellet di SBE Latvia Ltd. U pruduttore di pellet Latgran usa u portu di Riga mentre SBE usa Marsrags, à circa 100 chilometri à punente di Riga.
A muderna pianta di pellet di SBE produce 70 000 tunnellate di pellet di legnu annu per i mercati industriali è di calore europei, principalmente in Danimarca, Regnu Unitu, Belgio è Paesi Bassi. SBE hè certificatu ENplus per a qualità di pellet è hà a distinzione di esse u primu pruduttore di pellet in Europa, è solu u sicondu in u mondu, per guadagnà a nova certificazione di sustenibilità SBP. SBE usa una cumminazione di residui di segheria è chips cum'è materia prima. I fornitori di materie prime si procuranu legnu tondu di bassa qualità, scagliatu prima di a consegna à SBE.
In l'ultimi trè anni, a produzzione di pellet in Lettonia hè cresciuta da pocu menu di 1 milione di tunnellate à u so livellu attuale di 1,4 milioni di tunnellate. Ci sò 23 piante di pellet di diverse dimensioni. U più grande pruduttore hè AS Graanul Invest. Dopu avè acquistatu recentemente Latgran, a capacità annuale cumminata di Graanul in a Regione Baltica hè di 1,8 milioni di tunnellate, chì significa chì sta cumpagnia produce quasi quant'è tuttu u Canada!
I pruduttori lettoni sò avà sbulicati à i tacchi di u Canada in u mercatu di u Regnu Unitu. In u 2014, u Canada hà esportatu 899 000 tunnellate di pellets di legnu in u Regnu Unitu, paragunatu à 402 000 tunnellate da Lettonia. Tuttavia, in u 2015, i pruduttori lettoni anu ristrettu u distaccu. À u 31 d'aostu, u Canada avia esportatu 734 000 tunnellate in u Regnu Unitu cù a Lettonia micca luntanu da 602 000 tunnellate.
I boschi di Lettonia sò pruduttivi cù una crescita annuale stimata à 20 milioni di metri cubi. A racolta annuale hè solu circa 11 milioni di metri cubi, pocu più di a mità di a crescita annuale. E spezie cummirciali principali sò spruce, pinu è betula.
Lettonia hè un anticu paese di u bloccu suvièticu. Ancu s'è i Lettoni anu cacciatu i Sovietici in u 1991, ci sò parechji ricordi chì si sgretolanu di quella era: edifici di appartamenti brutti, fabbriche abbandunate, basi navali, edifici agriculi è cusì. Malgradu questi ricordi fisichi, i citadini lettoni si sò liberati di l'eredità cumunista è abbraccianu a libera impresa. In a mo breve visita, aghju trovu chì i Lettoni sò amichevuli, travagliadori è imprenditori. U settore di pellet di Letonia hà assai spaziu per cresce è hà tutte l'intenzione di cuntinuà cum'è una forza globale.
Tempu di post: 20-aug-2020