2020-2015 Mercatu glubale industriale di pellet di legnu

I mercati mundiali di pellet anu aumentatu significativamente in l'ultima decada, soprattuttu per via di a dumanda di u settore industriale. Mentre i mercati di riscaldamentu di pellet custituiscenu una quantità significativa di a dumanda glubale, sta panoramica si focalizeghja nantu à u settore industriale di pellet di legnu.

I mercati di riscaldamentu di pellet sò stati sfidati in l'ultimi anni da bassi costi di carburante alternativu (prezzi di petroliu è gasu) è più caldi di l'inguerni mediu in l'America di u Nordu è l'Europa. FutureMetrics aspetta chì una cumminazione di i prezzi di u petroliu più altu è e pulitiche di decarbonizazione rinviarà a crescita di a dumanda à a tendenza in l'anni 2020.

Per l'ultimi anni, u settore industriale di pellet di legnu era grande quant'è u settore di pellet di riscaldamentu, è hè previstu di diventà significativamente più grande in a prossima dicada.
U mercatu industriale di pellet di legnu hè guidatu da a mitigazione di l'emissioni di carbone è e pulitiche di generazione rinnuvevule. I pellets di legnu industriale sò un carburante rinnuvevule à pocu carbonu chì sustituisci facilmente u carbone in grandi centrali di utilità.

U pellet pò esse sustituitu da u carbone in duie manere, o una cunversione cumpleta o co-firing. Per una cunversione cumpleta, una unità sana in una stazione di carbone hè cunvertita da l'usu di carbone à l'usu di pellets di legnu. Questu hè bisognu di mudificazioni à a manipulazione di carburante, i sistemi di alimentazione è i bruciatori. Co-firing hè a combustione di pellets di legnu cù u carbone. À i rapporti di co-firing più bassi, mudificazioni minime à e strutture esistenti di carbone pulverizatu sò richieste. In fatti, à mischii più bassi (sottu circa sette per centu) di pellets di legnu, quasi nisuna mudificazione hè necessaria.

A dumanda in u Regnu Unitu è ​​​​l'UE hè prevista per un plateau da 2020. In ogni casu, a crescita maiò hè prevista in u Giappone è a Corea di u Sud in l'anni 2020. Aspittemu ancu chì u Canada è i Stati Uniti avè alcune centrali elettriche à carbone pulverizatu chì utilizanu pellets di legnu industriale per u 2025.

A dumanda di pellet

Novi grandi prughjetti di co-firing è cunversione di utilità in u Giappone, l'UE è u Regnu Unitu, è a Corea di u Sud, è parechji prughjetti più chjuchi di centrali di energia indipendenti in Giappone, sò previsti per aghjunghje circa 24 milioni di tunnellate à l'annu à a dumanda attuale da 2025. crescita prevista hè da u Giappone, è a Corea di u Sud.

68aaf6bf36ef95c0d3dd8539fcb1af9

FutureMetrics mantene una basa di dati dettagliata specifica di u prughjettu nantu à tutti i prughjetti chì sò previsti chì cunsuma pellet di legnu. A maiò parte di l'offerta di pellets per a nova dumanda pianificata in l'UE è u Regnu Unitu hè digià stata disposta cù i grandi pruduttori esistenti. In ogni casu, i mercati japonesi è sudcoreani offrenu opportunità per una nova capacità chì hè, per a maiò parte, micca in u pipeline da oghje.

L'Europa è l'Inghilterra

A crescita iniziale (2010 à l'oghje) in u settore industriale di pellet di legnu hè vinutu da l'Europa occidentale è u Regnu Unitu. A crescita restante in a dumanda di pellet di legnu industriale in Europa vene da prughjetti in l'Olanda è u Regnu Unitu

A dumanda di l'utilità olandese hè sempre incerta, postu chì i pianti di carbone anu ritardatu e decisioni finali d'investimentu intornu à e mudificazioni di co-firing finu à ch'elli sò assicurati chì e so piante di carbone puderanu cuntinuà à operare. A maiò parte di l'analisti, cumpresu FutureMetrics, aspettanu chì questi prublemi sò risolti è a dumanda olandese prubabilmente cresce da almenu 2,5 milioni di tunnellate annu in i prossimi trè à quattru anni. Hè pussibule chì a dumanda Olandese aumenterà finu à 3,5 milioni di tunnellate à l'annu se tutti i quattru stazioni di carbone chì sò stati attribuiti sussidi prucedenu cù i so piani.

Dui prughjetti di u Regnu Unitu, a cunversione di a centrale elettrica di EPH 400MW di Lynemouth è a centrale CHP di Teeside greenfield di MGT, sò attualmente in cumissioni o in costruzione. Drax hà annunziatu recentemente chì hà da cunvertisce una quarta unità per eseguisce in pellets. Quante ore sta unità funziona in un annu ùn hè micca chjaru à questu tempu. Tuttavia, datu chì a decisione d'investimentu hè stata presa, FutureMetrics stima chì l'unità 4 cunsumerà 900 000 tunnellate supplementari annu. Ogni unità cunvertita in a stazione di Drax pò cunsumà circa 2,5 milioni di tunnellate à l'annu s'ellu funziona à piena capacità tuttu l'annu. FutureMetrics prughjetta una nova dumanda prubabile totale in Europa è Inghilterra à 6,0 milioni di tunnellate annu.

Giappone

A dumanda di biomassa in Giappone hè principalmente guidata da trè cumpunenti di pulitica: u schema di supportu Feed in Tariff (FiT) per l'energia rinnuvevule, i normi di efficienza di e centrali termiche di carbone è i miri di emissioni di carbonu.

U FiT offre à i pruduttori indipendenti di energia (IPP) un prezzu stabilitu per l'energia rinnuvevule annantu à un periudu di cuntrattu prolongatu - 20 anni per l'energia di biomassa. Attualmente, sottu u FiT, l'electricità generata da u "legnu generale", chì include pellet, chips di legnu impurtati è cunchiglia di palme (PKS), riceve un sussidiu di 21 ¥ / kWh, da 24 ¥ / kWh prima di u 30 di settembre, 2017. In ogni casu, i punteggi di l'IPP di biomassa chì anu ricivutu u FiT più altu sò chjusi à quella tarifa (circa $ 0,214 / kWh à i tassi di scambiu attuali).

U Ministeru di l'Ecunumia di u Cummerciu è di l'Industria di u Giappone (METI) hà pruduciutu un "Best Energy Mix" per 2030. In quellu pianu, a putenza di biomassa conta per 4,1 per centu di a produzzione elettrica tutale di u Giappone in 2030. Questu hè equivalente à più di 26 milioni. tunnellate metriche di pellet (se tutta a biomassa era pellet di legnu).

In u 2016, METI hà publicatu un documentu chì descrive i migliori standard di efficienza di a tecnulugia dispunibule (BAT) per e piante termali. U documentu sviluppa standard di efficienza minima per i generatori di energia. Da u 2016, solu circa un terzu di a generazione di carbone di u Giappone vene da e piante chì rispondenu à u standard di efficienza BAT. Una manera di cunfurmà cù u novu standard di efficienza hè di co-focu pellets di legnu.

L'efficienza di a pianta hè generalmente calculata dividendu l'energia prodotta per l'input di energia. Dunque, per esempiu, se a centrale elettrica usa 100 MWh di input di energia per pruduce 35 MWh, quella pianta opera à 35 per centu di efficienza.

8d7a72b9c46f27077d3add6205fb843

METI hà permessu di deduzzione di l'input di energia da a co-firing di biomassa da l'input. Se a stessa pianta descritta sopra co-fire 15 MWh di pellets di legnu, l'efficienza di a pianta sottu u novu calculu seria 35 MWh / (100 MWh - 15 MWh) = 41,2 per centu, chì hè sopra à u limitu standard di efficienza. FutureMetrics hà calculatu u tunnellu di pellet di legnu chì serà dumandatu da e centrali giapponesi per mette in cunfurmità e piante di efficienza più bassa in u rapportu di l'Outlook di Biomasa Giapponese recentemente publicatu da FutureMetrics. U rapportu cuntene dati dettagliati nantu à a dumanda prevista di pellets di legnu, cunchiglia di palme è chips di legnu in Giappone è e pulitiche chì guidanu quella dumanda.

A previsione di FutureMetrics per a dumanda di pellet da i pruduttori di energia indipendenti più chjuchi (IPPs) hè di circa 4,7 milioni di tunnellate per annu da 2025. Questu hè basatu annantu à l'analisi di circa 140 IPP chì sò detallati in u Japanese Biomass Outlook.

A dumanda potenziale tutale in Giappone da e centrali elettriche di utilità è da l'IPP puderia superà i 12 milioni di tunnellate annu per u 2025.

Riassuntu

Ci hè un altu gradu di cunfidenza intornu à u sviluppu cuntinuatu di i mercati europei di pellet industriale. A dumanda giapponese, una volta chì i prughjetti di l'IPP sò in funziunamentu è e grande utilità ricevenu benefici di FiT, deve esse ancu stabile è prubabilmente cresce cum'è previsione. A dumanda futura in S. Korea hè più difficiuli di stimà per via di l'incertezza in i prezzi di REC. In generale, FutureMetrics stima chì a nova dumanda potenziale di pellets di legnu industriale finu à u 2025 hè più di 26 milioni di tunnellate annu.


Tempu di post: 19-aug-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi